Gå til innhold

Gode specs til brukt pc?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøper du nytt eller brukt? Hvis det er et bruktkjøp mener jeg det er for dyrt.

 

Da ville jeg heller sett på denne til 500 kr mer. Selv den er litt dyr i mine øyne, og jeg ville prøvd meg på 5500 kroner. Den har kraftigere prosessor, kraftigere skjermkort, mer minne.

 

Det negative er at det ikke følger med mer lagringsplass, mus, tastatur. Det finnes sikkert flere

 

 

Mvh Faller

Lenke til kommentar

Kjøper du nytt eller brukt? Hvis det er et bruktkjøp mener jeg det er for dyrt.

 

Da ville jeg heller sett på denne til 500 kr mer. Selv den er litt dyr i mine øyne, og jeg ville prøvd meg på 5500 kroner. Den har kraftigere prosessor, kraftigere skjermkort, mer minne.

 

Det negative er at det ikke følger med mer lagringsplass, mus, tastatur. Det finnes sikkert flere

 

 

Mvh Faller

Hvordan kan du si at 6500kr er dyrt for den pcen?

Den selges til tilnærmet halv pris at nypris per dags dato.

 

Du kan jo prøve og finne noe billigere eller lik pris med samme ytelse?

Lenke til kommentar

Hvordan kan du si at 6500kr er dyrt for den pcen?

Den selges til tilnærmet halv pris at nypris per dags dato.

 

Du kan jo prøve og finne noe billigere eller lik pris med samme ytelse?

 

Nja, prosessoren er fra andre generasjon i7, så den har vært gjennom to nyere versjoner allerede. 1333 MHz er ikke akkurat noe å rope hurra for. Ikke at det er dårlig, men det er heller ikke veldig bra. Man kan undre på hvorfor opprinnelig eier ikke kjøpte 1600 MHz eller 1866 når man først var i gang.

 

Strømforsyning er en helt OK versjon. Hakket bedre enn CX, men både TX, HX og AX er bedre.

 

Det som trekker opp er såklart 670 SLI. Vannkjølingen er også positiv.

 

Som en kjøper vil man såklart prøve å få kjøpt en brukt vare til best mulig pris, og selger vil såklart tjene mest mulig på den. Derfor mener jeg at man kan begynne på 5,5k for å se hvordan selger responderer.

 

 

Mvh Faller

Lenke til kommentar

 

Nja, prosessoren er fra andre generasjon i7, så den har vært gjennom to nyere versjoner allerede. 1333 MHz er ikke akkurat noe å rope hurra for. Ikke at det er dårlig, men det er heller ikke veldig bra. Man kan undre på hvorfor opprinnelig eier ikke kjøpte 1600 MHz eller 1866 når man først var i gang.

 

Strømforsyning er en helt OK versjon. Hakket bedre enn CX, men både TX, HX og AX er bedre.

 

Det som trekker opp er såklart 670 SLI. Vannkjølingen er også positiv.

 

Som en kjøper vil man såklart prøve å få kjøpt en brukt vare til best mulig pris, og selger vil såklart tjene mest mulig på den. Derfor mener jeg at man kan begynne på 5,5k for å se hvordan selger responderer.

 

 

Mvh Faller

Siden jeg er selger så blir det lite respons

angående minne så kan jeg vell si ganske sikkert at fleste parten som kjøper minne fra 1600mhz og oppover ikke engang går inn i bios og setter opp hastigheten fra 1066mhz.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...