Gå til innhold

Valg av ny smarttelefon


mike05

Anbefalte innlegg

Hei,da er tiden inne for en ny telefen,etter at min gode iphone 4,etter snart 3 år er begynt å bli ganske så slitt.

Men da er spørsmålet,hva burde man kjøpe som neste telefon?

Har sett litt på Sony xperia z1,Samsung s4 og Iphone 5s,har valgt å holde meg litt på "vent" da dei er nokså dyre enda,men nå ser d ut som at eg må bare ta et valg snart:P

 

Men trenger en telefon me allright kamera,god batteritid,lett i hånden,og ein god skjerm.

 

Takker for alle svar!:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er rett og slett snakk om smak og behag. Jeg har hatt det meste; både iphone, android, blackberry og microsoft. Gikk nettopp fra min Samsung Galaxy S4 fordi jeg er dønn lei store skjermer. Mitt neste kjøp ble 5s, fikk den for en uke siden og er meget fornøyd. Dessuten er den nye champagne fargen rålekker!

Lenke til kommentar

Lg er sikkert eit godt alternativ:) sitter i tenkeboksen nå:)

 

Smak og behag er d ja,har hatt Iphone 3g og nå Iphone 4,har vært veldig fornøyd me telefonene,har vært inne på tanken med å kjøpe 5s,men eg er egentli lei av "liten" skjerm,d blir rett å slett for knotete til tider synest eg:)

Lenke til kommentar

Lg er sikkert eit godt alternativ:) sitter i tenkeboksen nå:)

Smak og behag er d ja,har hatt Iphone 3g og nå Iphone 4,har vært veldig fornøyd me telefonene,har vært inne på tanken med å kjøpe 5s,men eg er egentli lei av "liten" skjerm,d blir rett å slett for knotete til tider synest eg:)

Det kan jeg godt skjønne :) jeg får ipad og full nettsurfing gjennom jobben, så derfor er iphone helt perfekt for andre ting.

Hvis du vil gå for en større skjerm så kan jeg anbefale Sony Experia Z1. Har testet telefonen og den er knallgod. Veldig deilig at den også tåler vann (til en viss grense). Lykke til med valget

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...