Gå til innhold

Krisha blir brutalt sterk, etterhvert


Krisha

Anbefalte innlegg

Jeg er helt i starten av tjue-årene og siden jeg ser at alle andre poster litt informasjon så får jeg også gjøre det:

 

Vekt: 63 kg

Høyde: 168 cm

 

Perser

Knebøy: 75 kg

Benkpress: 40 kg

Markløft: 100 kg

Pull ups: 2

Chins: 1

 

Mål før jul

Knebøy: 80 kg

Benkpress: 45

Markløft: 110 kg

Pull ups: 5

Chins: 3

 

 

Jeg trener for tiden etter Dietmar Wolfs mengdeprogram, men har likevel ikke satt meg så høye mål hva styrkeøkning angår fordi jeg skal ned på 60-62 kg til jul, og allerede har gått ned ca. 2 kg så det er urealistisk å forvente ytterligere styrkeøkning.

Kommmer stort sett bare til å logge tankene mine rundt trening, vektnedgang og kanskje poste formbilder fordi mengdeprogrammet ikke er sånn kjempespennende å følge med på, bortsett fra når jeg perser :)

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På slutten av uka blir det maksing! Jeg er meget spent, og vet ikke helt hva jeg kan forvente i og med at jeg er svakere enn noensinne. Har innvilget meg selv påfyll av mat dagen i forveien for å ha litt mer å gå på. GLEDER MEG!

 

Skal også få tatt noen bilder (som kan postes) når jeg finner det perfekte lyset... :closedeyes:

Lenke til kommentar

Hvis du vil se bedre ut, bør du ikke gå ned i vekt. 63 kg er ikke akkurat voldsomt tungt. Fokuser på målene du har satt for løftene dine. Når du bygger muskler, kommer du muligens til å bli litt tyngre, men til gjengjeld blir fettprosenten lavere og du blir strammere. For å gå ned i vekt må du ligge på et kaloriunderskudd og da klarer du ikke å bygge muskler og bli sterkere samtidig.

Lenke til kommentar

Hvis du vil se bedre ut, bør du ikke gå ned i vekt. 63 kg er ikke akkurat voldsomt tungt. Fokuser på målene du har satt for løftene dine. Når du bygger muskler, kommer du muligens til å bli litt tyngre, men til gjengjeld blir fettprosenten lavere og du blir strammere. For å gå ned i vekt må du ligge på et kaloriunderskudd og da klarer du ikke å bygge muskler og bli sterkere samtidig.

Du påpeker noe som er ganske viktig, at musklene "fyller" ut kroppen og at det i teorien (og egentlig i praksis) er smartere å bygge muskler. Har i hvertfall ikke tatt helt av på "dietten", og går i snitt ned 0,2 kg i uka... :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Bøyer du dypt nok? Jeg ser dessverre mange jenter som kun bøyer noen få centimeter, i hvert fall når de tar mer enn 30 kg.

Såklart, kan ikke skryte av det hvis det ikke var godkjent bøy! (hofteledd lavere enn kneledd)

Jeg skulle gjerne lagt ut film, men jeg ønsker å være sånn passe anonym. :p Kjenner igjen det du skriver, og det gjelder begge kjønn for å si det sånn!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...