Gå til innhold

HTC One eller Sony Z - Telenor eller Netcom?


Skogli

Anbefalte innlegg

Heisann, to spørsmål. en tråd. :p

 

Per i dag har jeg Samsung Galaxy S3 (privat), Sony Xperia V (jobb), Xperia Tablet Z (privat) og Samsung Galaxy Tab 2 (jobb).

S3'en er grei nok, Xperia V er dårlig og nettbrettene er jeg fornøyde med.

 

Så nå skal S3en byttes ut mot en ny og bedre modell, men valget mellom HTC sitt flaggskip, HTC One, og Sony fabelaktive Xperia Z er tungt og vanskelig.

Hvilken er det bedre valget?

Mobilen brukes ekstremt mye til facebook, pittelitt til spill og masse til bilder. :)

 

Så kommer valget at nettleverandør. Per i dag har jeg Chess og er ekstremt fornøyd med pris og brukervennlighet. Men det var en ting, og forsåvidt en ganske viktig ting... Dekning!

Bur i Rogaland, nærmere bestemt rett øst for Haugesund og nå begynner jeg å bli ganske lei av å surte på Edge.... Var inne og såg på dekningskartet til både Netcom og Telenor og utifra det jeg kunne se var Telenor overlegen på dekning.

 

Hvilket abbonoment kan jeg få tak i som tilsvarer Chess sitt Sjakk Matt, men har Telenor dekning? Eller i det miste bedre dekning en Chess?

 

På forhånd takk. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Heisann, to spørsmål. en tråd. :p

 

Per i dag har jeg Samsung Galaxy S3 (privat), Sony Xperia V (jobb), Xperia Tablet Z (privat) og Samsung Galaxy Tab 2 (jobb).

S3'en er grei nok, Xperia V er dårlig og nettbrettene er jeg fornøyde med.

 

Så nå skal S3en byttes ut mot en ny og bedre modell, men valget mellom HTC sitt flaggskip, HTC One, og Sony fabelaktive Xperia Z er tungt og vanskelig.

Hvilken er det bedre valget?

Mobilen brukes ekstremt mye til facebook, pittelitt til spill og masse til bilder. :)

 

Så kommer valget at nettleverandør. Per i dag har jeg Chess og er ekstremt fornøyd med pris og brukervennlighet. Men det var en ting, og forsåvidt en ganske viktig ting... Dekning!

Bur i Rogaland, nærmere bestemt rett øst for Haugesund og nå begynner jeg å bli ganske lei av å surte på Edge.... Var inne og såg på dekningskartet til både Netcom og Telenor og utifra det jeg kunne se var Telenor overlegen på dekning.

 

Hvilket abbonoment kan jeg få tak i som tilsvarer Chess sitt Sjakk Matt, men har Telenor dekning? Eller i det miste bedre dekning en Chess?

 

På forhånd takk. :)

Jeg vurderte selv HTC One vs. Sony Z og valgte HTC One på grunn av kvalitet på bilder i svakt lys, design (bedre å holde og generelt penere telefon), lydkvaliteten og innsynsvinkel. Det meste er helt klar subjektivt. Anbefaler deg å gå i en butikk og bli bedre kjent med begge.

 

PS: Hadde du snakket om Sony Z1 er jeg ikke så sikker på om jeg hadde valgt HTC One.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...