Gå til innhold

Noen som vet hva som er feil?


Anbefalte innlegg

Spilte JEdi Academy nettop. Plutselig crasha pcen, det har aldrig skjedd, og har hatt den i snart 6 måneder. Da jeg starta opp igjen var det fult av flekker på desktopen inne på windows!!?? Starta opp en gang til og da var alt helt fint. Skrudde av igjen, starta og da var flekkene tilbake!!? Reboota og vips var alt fint igjen! Regner med det er noe med skjermkortet... noen tips?

Abit NF7-S

Amd xp2600

1024 twinmos 3200

radeon 9800 pro

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:evil: du ,man kan ikke kjøre med antialiasing eller anisotropisk ,for da kræsjer pc,en, jeg har spilt jedi academy med disse på, så det er mulig du må skru av disse for de lager bare problem i spesielle spill som jedi academy blant annet. det gjelder både for nvidia og ati slå av de innstillingene, de skaper bare problem:evil:
Lenke til kommentar

Skrevet: 05 Okt 2003 08:14 Tittel: dette er nok problemet ditt

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

du ,man kan ikke kjøre med antialiasing eller anisotropisk ,for da kræsjer pc,en, jeg har spilt jedi academy med disse på, så det er mulig du må skru av disse for de lager bare problem i spesielle spill som jedi academy blant annet. det gjelder både for nvidia og ati slå av de innstillingene, de skaper bare problem:evil: skrev frode20

 

Er dette pga av spillet, drivere eller er det kortet som ikke takler det? Kortet skal jo takle det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...