Gå til innhold

Er Quranen en løgn


Anbefalte innlegg

islam har ikke noe med sannhet å gjøre.

islam er en stor løgn, bygget på en rekke mindre løgner. Og islam vil følgelig om ikke lenge kollapse som et korthus.

 

Det er forøvrig ikke rart at europeere hater islam, for islam har ikke noe her å gjøre, islam er et fremmedelement i europa, som er blitt tvunget på oss av våre feige, forræderiske og svikefulle politikere mot vår vilje.

 

Så du har ikke tenkt å svare meg? Sjokkerende...

 

P.s: Islam er, til opplysning atter en gang, bygget på de samme "løgnene" (som du kaller det) som kristendommen. Synd du nekter å ta dette innover deg. Først kom jødedommen, så kristendommen og deretter islam. Alle stammer fra den gamle semittiske tradisjonen som blir tilskrevet Abraham.

 

Det er håpløst å diskutere religion med deg hvis du ikke klarer å akseptere dette som historiske fakta. Jeg forventer i allefall at du har en troverdig og særedeles godt dokumentert forklaring på hvorfor dette, i følge deg, ikke stemmer.

Endret av LiamH
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Ikke hold pusten eller vent med å tisse eller noe slikt da.... ;)

 

Hehe... Jeg venter, eller forventer, ingenting fra denne brukeren. Han har fremvist seg ekstremt useriøs utallige ganger. Dette er den minst troverdige fyren på hele diskusjon.no. Ingen hopper over flere spørsmål/svar på tiltale enn denne karen. Det er neppe tilfeldig. :)

Endret av LiamH
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hehe... Jeg venter, eller forventer, ingenting fra denne brukeren. Han har fremvist seg ekstremt useriøs utallige ganger. Dette er den minst troverdige fyren på hele diskusjon.no. Ingen hopper over flere spørsmål/svar på tiltale enn denne karen. Det er neppe tilfeldig. :)

Må si meg enig med deg, har prøvd å diskutere flere ganger med Baltezar, det er håpløst..

Endret av PrettyBoy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...