Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvordan få meg domenenavn?


Anbefalte innlegg

Takk for svar,

 

Jeg gjør dette under innstillinger når jeg logger meg på gmail på nett?

 

Du har ikke en oppskrift?

 

Var inne på noe under innstillinger-kontoer-sjekk epost fra andre kontoer, men der må jeg sette opp noe pop innstillinger, og hvor ofte den skal sjekke forstår jeg. Jeg vil gjerne at den sjekker hver gang jeg "sjekker" gmail.

 

Forslag til hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg fikk til at Gmail skal hente mail fra kontoen fra domeneshop.no, men sjekker denne hele tiden slik at om det kommer en mail til [email protected], så får jeg denne "live" opp i gmailen min?

 

På denne måten kan jo gmailadr min sakte men sikkert fade ut slik at jeg kun bruker domenemailen min men via gmail, om dere skjønner?

Endret av D-600
Lenke til kommentar

Takk for svar :)

 

det var noe lang tid. Sendte meg selv en mail for test, og da tok det 6 minutter.

 

Finnes det en bedre løsning å koble mailene sammen på. Vil det være bedre å videresende min gmail til min domene-mail?(dette innebærer vel da at jeg ikke kan bruke "gmail-grenesnittet", men domeneshop til webmail/iphone/mac el.

 

Før i dag satte jeg opp slik at min gmail skulle videresendes, men jeg opplevde at flere mailer ikke ble videre sendt, kun enkelte. Da blir det litt vanskelig å stole på dette, hva kan ha gått galt?

 

I tillegg kom mailen også til "gmailen" og den var fortsatt som "ulest" etter at jeg hadde lest den fra domenmailen. kan en sykronisere dette?

Endret av D-600
Lenke til kommentar

Morn igjen :) hehe

 

Jeg kan velge under innstillinger i gmail "slett gmail kopi", da slipper jeg problemet med at jeg har dobbelt opp med mail. Men, jeg skulle gjerne hatt alle mailene som ligger på gmailen min over til min nye, ettersom jeg har en kvitteringer, garantibevis osv..... også endel andre mail avbetydning. Dette hadde vært fin å hatt på en og samme konto. Er det mulig?

 

Kanksje jeg kan videresende hele smørja på et vis?

Endret av D-600
Lenke til kommentar

Hei, og takk for svar!

 

Jo, det hadde kanskje vært det beste i og med at det er kjent og kjær. Eneste dumme slik jeg ser det er at det kan ta fra minutter til opptil en time mellom hver gang den sjekker den andre kontoen. Ettersom jeg hadde planer til å gå over til [email protected], synes jeg detter er litt synd. Det hender fra tid til annenen at en skal sende meg mail som jeg skalse på mens vi snakker for eksempel i tlf, og om det da kan gå flere minutter og kanskje opp til en time, blir det for lenge.

 

Om ikke noen har en lys ide for hvordan en kan sette det opp annerledes?

 

Hvor god er klienten domeshop.no bruker i forhold til gmailen?

 

Om en ikke kan unngå denne til dels lange forsinkelsen, får jeg heller videresende gmailen min til min nye. Er det noen som vet hvordan jeg kan få alle mine gamle eposter som ligger på gmailen over på domeneshop sin?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...