Gå til innhold

Plutselig 10 timers grense på spotify


crazylazyboy

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg er i forhold til mange andre ganske fersk på spotify. Profilen ble opprettet i april dette året og den har blitt mye brukt. Jeg har aldri betalt noe, bare brukt gratisversjon. Plutselig idag på morgenen fikk jeg beskjed om at jeg hadde nådd 10 timersgrensa. At jeg har hørt 10 timer denne måneden er helt klart men dette har aldri skjedd før og jeg har ikke hørt mere nå enn tideligere. Jeg hører minst 3 timer hver dag, ofte 7-8. Altså 60-240timer i måneden.

 

Hvorfor får jeg først nå denne grensa? Har det noe med at jeg har vært bruker i et halvt år og at det er en slag prøveperiode først ellernoe?

 

Er det mulig å fortsette å ha profilen gratis eller kan jeg fra nå av bare høre 10 timer i måneden uten å betale? Det er lite ønskelig å bruke penger da jeg ikke har bruk for ekstratjenestene.

 

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Før jeg fikk premium stoppa det alltid etter 10 timer uansett. Så det har nok skjedd en feil sånn som jeg ser det. Anbefaler deg forøvrig å kjøpe premium/unlimited. Du får tilgang til omtrent all musikk i hele verden, og det du ikke finner kan du laste ned/kjøpe og legge inn i spotify;)

Okei jeg får vurdere det, men midlertidig løsning nå er en ny profil :) Da har jeg i alle fall 20 timer

Lenke til kommentar

 

 

Unlimited streaming for the first 6 months.
After creating your Spotify account, you can stream as much music as you like for six months on your computer. After this, a time limit applies.
How much music can I stream with time limits?
You can stream ten hours of free music a month. This is split into two and a half hours per week. If you don’t use it all one week, it carries over to the next. You can save it like this up to a total of ten hours.
Streaming time is added to your account weekly, on the day of the week you first signed up for Spotify.
What about my own local files?
Your music stored locally does not affect the time limit. You can play it as much as you want.

 

https://support.spotify.com/no/learn-more/faq/#!/article/How-much-music-can-be-played-using-Spotify-Free-2/?in=search

 

April til oktober er vel ganske nøyaktig 6 månader, så det skulle stemme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Pokkers nordmenn test ut (norske) Wimp, mye bedre lydkvalitet.

Og visst du betaler enda mer (for de med høyttalere over 1000 lappen, så får du Wimp Hifi.

Rett og slett cd kvalitet, men husk da at jo høyere kvalitet jo lenge loading, så raskt nett er anbefalt.

 

Har selv betalt for Spotify 2 år, men nå som Wimp er kommet, går jeg aldri over til Spotify.

 

Og til de som mener at spotify har større stjerner, både Wimp og Spotify sliter med og holde gamle legende band oppe 1 måned, de forsvinner også er de tilbake igjen , på grunn av uenigheter i musikk verdenen.

 

Spotify høres crap ut med gode headsett.

Lenke til kommentar

Pokkers nordmenn test ut (norske) Wimp, mye bedre lydkvalitet.

Og visst du betaler enda mer (for de med høyttalere over 1000 lappen, så får du Wimp Hifi.

Rett og slett cd kvalitet, men husk da at jo høyere kvalitet jo lenge loading, så raskt nett er anbefalt.

 

Har selv betalt for Spotify 2 år, men nå som Wimp er kommet, går jeg aldri over til Spotify.

 

Og til de som mener at spotify har større stjerner, både Wimp og Spotify sliter med og holde gamle legende band oppe 1 måned, de forsvinner også er de tilbake igjen , på grunn av uenigheter i musikk verdenen.

 

Spotify høres crap ut med gode headsett.

Har selv huket av på high quality streaming osv i tillegg til at jeg benytter meg av en equalizer som får det til å bli mye bedre. Synes selv at lyden er bra. Og jeg liker spotify såpass godt, i tillegg til alle listene jeg har laget der..

Lenke til kommentar

49 kroner i måneden er vel for langt å be for en som bruker det opptil 240 timer i måneden.

Hva mente du med det?

 

Når en vanlig CD koster nærmere 100 kroner er det da langt ifra for mye å be for. Du får tilgang til nesten all musikk i verden.. 240 timer musikk er ganske mye, og det er ikke akkurat gratis med rettigheter til musikk.

 

Selv er jeg storfornøyd ut med spotifys kvalitet, bare sørg for å sette innstillingene til Extreme quality ved streaming - default er Normal. Selv har jeg Spotify Premium.

 

Jeg har prøvd WiMP, men da majoriteten av vennene mine bruker Spotify og jeg utforsker ganske mange forskjellige lister og liker å dele listene var Spotify et klart valg. Syntes lyden er fin selv på mitt anlegg :

Lenke til kommentar

Pokkers nordmenn test ut (norske) Wimp, mye bedre lydkvalitet.

Og visst du betaler enda mer (for de med høyttalere over 1000 lappen, så får du Wimp Hifi.

Rett og slett cd kvalitet, men husk da at jo høyere kvalitet jo lenge loading, så raskt nett er anbefalt.

 

Har selv betalt for Spotify 2 år, men nå som Wimp er kommet, går jeg aldri over til Spotify.

 

Og til de som mener at spotify har større stjerner, både Wimp og Spotify sliter med og holde gamle legende band oppe 1 måned, de forsvinner også er de tilbake igjen , på grunn av uenigheter i musikk verdenen.

 

Spotify høres crap ut med gode headsett.

Det får være din påstand. Jeg mener det motsatte. I tillegg testet jeg ut Wimp, men jeg synes det krevde ekstremt mye minne å kjøre det. Spotify er mindre krevende. Mulig det har blitt bedre nå; Det vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Det får være din påstand. Jeg mener det motsatte. I tillegg testet jeg ut Wimp, men jeg synes det krevde ekstremt mye minne å kjøre det. Spotify er mindre krevende. Mulig det har blitt bedre nå; Det vet jeg ikke.

 

Om du liker designet bedre så skal ikke jeg stoppe det, det er basicly det eneste og gå på. lydkvalitet og design på programmet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva mente du med det?

 

Når en vanlig CD koster nærmere 100 kroner er det da langt ifra for mye å be for. Du får tilgang til nesten all musikk i verden.. 240 timer musikk er ganske mye, og det er ikke akkurat gratis med rettigheter til musikk.

 

Selv er jeg storfornøyd ut med spotifys kvalitet, bare sørg for å sette innstillingene til Extreme quality ved streaming - default er Normal. Selv har jeg Spotify Premium.

 

Jeg har prøvd WiMP, men da majoriteten av vennene mine bruker Spotify og jeg utforsker ganske mange forskjellige lister og liker å dele listene var Spotify et klart valg. Syntes lyden er fin selv på mitt anlegg :

Sarkasme eksisterer tydeligvis ikke på nettet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Pokkers nordmenn test ut (norske) Wimp, mye bedre lydkvalitet.

Og visst du betaler enda mer (for de med høyttalere over 1000 lappen, så får du Wimp Hifi.

Rett og slett cd kvalitet, men husk da at jo høyere kvalitet jo lenge loading, så raskt nett er anbefalt.

 

Har selv betalt for Spotify 2 år, men nå som Wimp er kommet, går jeg aldri over til Spotify.

 

Og til de som mener at spotify har større stjerner, både Wimp og Spotify sliter med og holde gamle legende band oppe 1 måned, de forsvinner også er de tilbake igjen , på grunn av uenigheter i musikk verdenen.

 

Spotify høres crap ut med gode headsett.

For meg er lydkvaliteten dårligere hos wimp enn Spotify. Sammenlignet, og wimp høres høyere ut, men kvaliteten er dårligere og det skjærte, men Spotify skjærte ikke i det hele tatt.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...