Bruker-279008 Skrevet 28. oktober 2013 Skrevet 28. oktober 2013 Man ser samme tendenser når det gjelder venner; noen liker gjerne stort sett å være alene og å tilbringe en kveld med venner nå og da, mens andre må ha noen å være med hver dag, og når de først er alene greier de ikke helt å slappe av og "pleie jeg-et".
Krokanrull Skrevet 28. oktober 2013 Skrevet 28. oktober 2013 Man ser samme tendenser når det gjelder venner; noen liker gjerne stort sett å være alene og å tilbringe en kveld med venner nå og da, mens andre må ha noen å være med hver dag, og når de først er alene greier de ikke helt å slappe av og "pleie jeg-et". Haha, for meg virker det helt jævlig å være med noen på fritiden HVER dag. Artig hvor forskjellige vi tydeligvis er.
Tvillingsjel Skrevet 28. oktober 2013 Skrevet 28. oktober 2013 Det var da voldsomt til generalisering - noen ganger er fyren sikret et ligg også. 1
Ezmeralda Skrevet 28. oktober 2013 Skrevet 28. oktober 2013 Ja, hvis man er jenta i forholdet. Du krever så mye av oss.
€uropa Skrevet 31. desember 2013 Skrevet 31. desember 2013 Svaret kommer litt sent, men det får bære. Det var da voldsomt til generalisering - noen ganger er fyren sikret et ligg også. Ja, det var satt litt på spissen, men det er likevel noe sannhet i det også. Noen ganger er et viktig stikkord her. 1
Gjest Bruker-95147 Skrevet 31. desember 2013 Skrevet 31. desember 2013 (endret) Hva tror dere dette dreier seg om? Og dere som har vært i forhold/er singel, føler dere dere alene som singel?! Nysgjerrig Du spør verdens enkleste spørsmål, og her er svaret mitt: fordi de ikke klarer å leve bare med seg selv happy hermit Endret 31. desember 2013 av Bruker-95147
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå