Albert Andersson Skrevet 25. oktober 2013 Skrevet 25. oktober 2013 Hei, Laila. Koselig bilde av en syklist som tar en hvil på "vollæne" i Gamlebyen, og nyter dagens siste stråler fra en lav sol. Bildet utstråler ro og harmoni, og gjør seg veldig bra i svart/hvitt ! Vennlig hilsen Albert Andersson.
Jan Erik Engan Skrevet 25. oktober 2013 Skrevet 25. oktober 2013 Vakkert og behagelig bilde...finner en ro i dette
Laila - Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter Skrevet 25. oktober 2013 Hei, Laila. Koselig bilde av en syklist som tar en hvil på "vollæne" i Gamlebyen, og nyter dagens siste stråler fra en lav sol. Bildet utstråler ro og harmoni, og gjør seg veldig bra i svart/hvitt ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Takk Albert for hyggelig kommentar. Trodde du eller noen ville tatt "stedet" på forrige bilde jeg la ut av syklisten Utrolig flott i Gamlebyen, og så artig når du legger ut så mye info på bildene du legger ut fra stedet
Laila - Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter Skrevet 25. oktober 2013 Vakkert og behagelig bilde...finner en ro i dette Takk Jan Erik Så hyggelig du sier det, for det var det jeg så og ønsket å ta bilde av når jeg var der
Albert Andersson Skrevet 27. oktober 2013 Skrevet 27. oktober 2013 Hei, Laila. Koselig bilde av en syklist som tar en hvil på "vollæne" i Gamlebyen, og nyter dagens siste stråler fra en lav sol. Bildet utstråler ro og harmoni, og gjør seg veldig bra i svart/hvitt ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Takk Albert for hyggelig kommentar. Trodde du eller noen ville tatt "stedet" på forrige bilde jeg la ut av syklisten Utrolig flott i Gamlebyen, og så artig når du legger ut så mye info på bildene du legger ut fra stedet Hei igjen, Laila. Joda, - Proviantmagasinet gjenkjente jeg raskt, - men kommenterte det bare ikke. Vennlig hilsen Albert Andersson.
Anbefalte innlegg