Gå til innhold

Er dette riktig; Watch Dogs PC


Anbefalte innlegg

Hei :) Bestilte Watch dogs til pc noen uker tilbake, og nå plutselig har Ubisoft bestemt seg for at utgivelses dagen blir en gang i 2014. Veldig skuffende såklart, men skjønner at de utsetter datoen på grunna av gameplay og grafikk. Men det jeg ikke skjønner er utgivelsesdatoen til cdon hvor jeg bestilte spillet, take a look. Er utgivelsesdatoen virkelig utsatt så langt ut i 2014? Eller er dette en feil fra cdon? Takker for svar :dribble:post-278149-0-71301500-1382370258_thumb.png.

Endret av Stiano519
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor bumper du? Du har jo fått svar.

 

http://www.nytimes.com/2013/10/17/business/international/maker-of-assassins-creed-delays-release-of-2-games.html?_r=0

 

But because of delays in completing the game’s immersive, interactive environment, Ubisoft, which makes the popular Assassin’s Creed franchise, said late Tuesday that it would delay the introduction of Watch Dogs until June 2014.

Lenke til kommentar

Hei :) Bestilte Watch dogs til pc noen uker tilbake, og nå plutselig har Ubisoft bestemt seg for at utgivelses dagen blir en gang i 2014. Veldig skuffende såklart, men skjønner at de utsetter datoen på grunna av gameplay og grafikk. Men det jeg ikke skjønner er utgivelsesdatoen til cdon hvor jeg bestilte spillet, take a look. Er utgivelsesdatoen virkelig utsatt så langt ut i 2014? Eller er dette en feil fra cdon? Takker for svar :dribble:attachicon.gifUten navn.png.

 

Grunnen til at cdon setter 31/12 er kun fordi de ikke vet nøyaktig dato. :)

Lenke til kommentar

Hvorfor bumper du? Du har jo fått svar.

 

http://www.nytimes.com/2013/10/17/business/international/maker-of-assassins-creed-delays-release-of-2-games.html?_r=0

 

But because of delays in completing the game’s immersive, interactive environment, Ubisoft, which makes the popular Assassin’s Creed franchise, said late Tuesday that it would delay the introduction of Watch Dogs until June 2014.

Unnskyld, trodde at "bump" betydde at man skrev feil eller ikke ville ha kommentaren du skrev før der. :wee:

Lenke til kommentar

Bump er en sammentrekning som står for "Bring up my page". :)

Det er nok en forkortning som har blitt lagt til ordet "Bump" i etterkant. Bump betyr Bump, som er et helt ordinært engelsk ord for å "dulte" borti noe. Å "dulte" forumtråden til toppen av siden er derfor ikke særlig ukjent.

 

4XEIz.png

 

Need I say more?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...