Gå til innhold

Tilbakeblikk: Pokémon Red/Blue


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

etter min andre ds ble ødelagt så stoppet jeg å spille pokemon det vil si etter jeg runnet diamond og pearl, likte de ikke. Men i sommerferien for 6-7 år siden, uansett sommerferiene og på lang turene jeg og familien dro så spillte jeg pokemon sapphire, emereald og leaf green, hadde faktisk full pokedeks på emerald og sapphire... spilte i sommer feriene men, når skole startet da ble det noe annet.

 

for 4-5 måneder siden byttet jeg til meg en 3ds fra en kamerat, og kjøpe pokemon y og alpha sapphire, og igjen er jeg litt tilbake i pokemon universet fremdeles gode spill, alpha sapphire er jo tross alt en remake av saphire som jeg har brukt 280 timer eller noe på.

så blir spennende og se hvordan sun og moon blir.

 

PS: av en eller annen merkelig grunn det og fange de alle ,minner meg også litt på å rekruttere alle de 108 forskjellige figurene i suikoden 1 som jeg nettopp runnet, fabilkatig bra spill og suikoden 2 som jeg nå har nådd 11 timer inn i , fantasiske spill de å-

Lenke til kommentar

 

Etter Emerald har jeg ikke kjøpt noe Pokemon spill, og tror ikke heller at jeg kommer til å gjøre det.

 

Men har sett litt HeartGold og SoulSilver, men da må jeg kjøpe meg DS, da det nyeste jeg har er Advance SP.. :D

 

HeartGold og SoulSilver er de beste pokemon spillene som har kommet ut. Mitt første var ruby og sapphire, har spillt alle siden da og alle som kom ut før.

 

Du bør eller kjøpe en N3DS, da kan du spille DS og 3DS spill. Mange bra spill på 3DS, du kan skaffe pokemon red, blue eller yellow på 3DS å overføre de du skaffer der til neste spillene som kommer ut senere i år, sun og moon.

 

Det er mange andre bra spill Legend of zelda: ocarina of time, link between worlds og majora's mask, animal crossing, monster hunter osv.

ikke spilt heart gold and soul silver , har 3ds da. Men for meg står det mellom 2 gen ( alpha sapphire) og crystal altså 3 gen

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Jeg tok nesten livet av kameraten til broren min som lagra over fila mi på Pokémon sølv som jeg hadde alle i lvl 100 uten rarecandy, bytta over fra Pokémon blå...Jeg var 16 år da han gjorde det,men den dag i dag så svir det når jeg tenker tilbake på det.. Alakazam i lvl 100 med recovery og gengar med thunderbolt <3

Endret av MOO-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...