Gå til innhold

LG G2 erfaringer og meninger!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hesann!

Virker som jeg er den eneste som er skuffet over batteriet på denne telefonen. Kjøpte min LG G2 for noen uker siden, og helt siden starten har jeg ihvertfall måttet lade to ganger daglig. Det er like dårlig som min gamle Galaxy SII rett før den ble byttet ut.

Telefonen lades om natten, etter at jeg har stått opp brukes den gjerne til TuneIn i kanskje en time, så er det diverse apper som snapchat, bloons og PvZ2 som bukes av og til. Telefonen er da på ca 30% når klokken er ca 13/14.

Noen som vet hva dette kan være?

 

Det må være noe feil eller ett program som går i loop. sjekk batteri stats hva som bruker batteri. Det lengste jeg har gått uten lading er vel 80 timer standby med 4 timer skjerm på. Det var før jeg fikk 4G, etter 4G har det blitt noe dårligere.

Lenke til kommentar

 

Det må være noe feil eller ett program som går i loop. sjekk batteri stats hva som bruker batteri. Det lengste jeg har gått uten lading er vel 80 timer standby med 4 timer skjerm på. Det var før jeg fikk 4G, etter 4G har det blitt noe dårligere.

Når du nevner 4G så kommer jeg på at jeg på skolen har veldig varierende dekning skolen, av og til EDGE som regel i hvertfall 3G og noen ganger til og med 4G. Når jeg sjekket batteri appen nå fant jeg ut at det er på skolen jeg bruker mest batter per time.

 

Tusen takk for hjelpen!

Endret av Thurban
Lenke til kommentar

LG pusha ut fix kjalp. Det var dagens.

 

Eneste som plager meg er at ett såpass bra kamera blir helt ødelagt av svak software/firmware.

 

En annen ting jeg reagerer på er at jeg i bilen ofte får veldig dårlig signal, om det er forde den rapporterer 4G dekning over BT vet jeg ikke, men det hopper stadig mellom 0 pinner og full styrke.

Lenke til kommentar

Hvordan er erfaringene, nå etter noe lengre tid?

 

Hva føler du er de største drawbacks?

Hvordan føles stabiliteten (henging/omstart etc) ?

 

Dersom det har vært ustabilitet

/bugs, har LG pusha ut fix kjapt?

Fremdeles meget flott for meg.
Har ikke opplevd et eneste krasj eller heng. Utrolig stabilt!
Ønskeliste:
- Lydnivået til hodetelefon skulle være litt mer kraftig, men det er heller ikke veldig lavt!
- Litt svakt IR signalet
- Bedre filming i dårlig lysforhold
- Mindre/ingen "bloatware"
Tror nok at disse bare er små prob og at man kan leve med dem.. tror jeg!
Det er nylig opprettet et eget forum for LG G2 D802 hos xda (http://forum.xda-developers.com/lg-g2/development-d802) hvor en kan "herje" med mobilen sin :). Jeg for min del .. holder meg unna! Jeg rooter mobilene mine KUN når det ikke er løsning for evt problemer og at rootingen må til!
Ta deg litt tid til å besøke xda og finne ut om PRO/CON. Jeg lister opp bare tingene som jeg opplever selv!
Kitkat til G2 er også bekreftet (http://www.mobilsiden.dk/nyheder/lg-g2-far-android-44-kitkat,lid.29456/). Det skulle bare mangle!
En veldig fornøyd eier av G2!
Lenke til kommentar

Fikk nettopp min LG G2 i via Posten igår, og jeg er så langt veldig fornøyd.

 

Det er uten tvil en tilvenningssak med knapper på baksiden, men allerede etter 1 dag så er jeg tålelig komfortabel med dette, så det blir vel bedre.

 

Men hvordan i huleste skal jeg få tatt screenshots med den telefonen her? Er det noen som har noen tips? Jeg har ikke store fingre, men jeg får det faen ikke til og det irriterer meg noe voldsomt.

 

Litt snodig at noen klager på lydnivået her. Jeg sitter med NOCS NS600 CRUSH øreplugger, og når jeg får advarselen om at det er høyt volum så gjorde det fysisk vondt i ørene mine, og jeg måtte skru ned. Jeg bruker spotify, og har extreme quality selvfølgelig, og dette er uten tvil den beste musikktelefonen jeg har vært borti. Musikk har alltid vært hovedgrunnen min for å ha en smarttelefon, og denne gjør jobben veldig bra IMO.

 

PS: Bruker man en launcher så vil den knock off funksjonen slutte å fungere. Det fungerer fortsatt til å låse opp telefonen, men ikke til å låse den. Edit: Viser seg at man kan få dette til å fungere med visse launchers, Apex skal visst være en av de.

Endret av fiskerdigg
Lenke til kommentar

Jeg tenker å kjøpe denne telefonen i nærmeste fremtid men lurte på hva dere tenker om det offisielle "flip cover" til LG? Og gode, lignende alternativer a la flip cover som kommer til GS3/4.

 

Fra PhoneArena om quick window-casen til LG: http://www.phonearena.com/news/LG-G2-QuickWindow-case-Hands-on_id47349

 

Another thing that bothers us is that dust and pocket lint gathers on the phone's touchscreen around the opening's sides. Sure, you can wipe it off, but it isn't nice lifting the case's cover only to see a rectangle-shaped build-up of dust in the middle of your phone's display.

 

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Jeg har brukt det quick window caset i over 1 mnd nå. Digger den:). Noe støv langs ramma men bryr meg ikke om det

 

Men det er et plastvindu eller noe slikt mellom case og telefon, right? Syntes det var noe uklart hvordan støvet kommer "inn" til telefonen. Det er ikke "bart" helt inn?

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...