Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Aldersforskjeller i forhold i ung alder


Anbefalte innlegg

Alle er vel forskjellige? Godt er i alle fall det :)

 

Noen par spiller spill sammen også, andre ser på serier sammen eller finner på andre ting sammen. Er mange som har mye til felles med den de er sammen med og ser ikke på det som noe tap av fritid. Dersom man føler at det er tap av fritid, så har man vel rett og slett ikke møtt den riktige personen :)

 

BananLaks: har du noen tanker om hva du vil gjøre videre her i forhold til denne jenta du liker så godt? Jeg vil i alle fall anbefale å få foreldrene med på laget om det skal skje noe + følge de reglene som de setter opp (f.eks når hun må være hjemme igjen etc) :)

Vet at mange par spiller spill og, men det er ikke det store for meg lenger. Jeg ser på en del serier og filmer da, og kan se på nesten alt. Det meste er faktisk underholdende. Føler at jeg har opplevd det jeg vil oppleve alene allerede. Ikke noe stort mer å gjøre, og jeg vil heller gå videre på noe nytt, med en annen.

 

Jeg har i hvert fall tenkt nå at jeg skal satse på det. Og så klart skal jeg respektere hennes regler sånn sett :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mente ikke at dere MÅ spille spill, var vel mer en reaksjon på han som likte så godt å spille spill og følte at man bør bruke all tid på det. Jeg har alltid likt å spille spill selv jeg, har en fortid med wow bl.a... Meeeen nå for tiden går det veldig i bølgedaler når det gjelder spill. Siste jeg var hektet på var Tomraider og the walking dead :). Føler at jeg kanskje gikk litt ut på sidelinjen her :)

 

Er mye man kan oppleve sammen også ja, ingen tvil om det. :)

 

Jeg er vel litt eldre enn deg kan man si, det er ikke noe å legge skjul på. Samtidig husker jeg veldig godt hvordan det var å være tenåring og forelsket og det føles ikke såååå lenge siden. Det høres kanskje rart ut, men årene går utrolig fort altså :). Jeg var forelsket for første gang da jeg var 14 og det varte i nesten to år, det var en utrolig intens forelskelse og følelsene var for meg veldig sterke den gangen. Det skjedde aldri noe mellom meg og ham den gangen, men jeg vet jeg hadde blitt sammen med ham om det hadde vært aktuelt. Hadde det vært nå, så hadde jeg vel chattet med ham på nett - den gangen prøvde jeg etter laaaang tid å ringe...

Lenke til kommentar

Den regelen har jeg ikke hørt om, virker litt usaklig spør du meg. Man må vel nesten utvise skjønn?

 

For min egen del vil jeg tro at man får mindre og mindre felles jo større aldersforskjellen blir. Hva har f.eks en på 60 til felles med ei i tyveårene? Det finnes jo mange eksempler på godt voksne som er sammen med slike som er veldig unge og uten å generalisere, føles det som penger eller maktposisjon spiller inn der...

 

Så spennende med date. Kan godt forstå at du gleder deg. Nærmer seg nå. Må si fra hvordan det går :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...