Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Syk & mistet briller


Stevenbe

Anbefalte innlegg

Hei! Usikker på om dette kvalifiseres til å plasseres i denne kategorien.. men men..

 

Saken er at 15.xx.xxxx mistet jeg brillene mine. Jeg har veldig skjeve hornhinner og må sitte forran pc'en for å lese. Uten brillene må jeg stirre intenst og være så nærme skjermen som mulig til og med da er det uskarpt..

 

Jeg er glemsk og har selvfølgelig glemt å flytte fastlege fra ett sted til der jeg bor nå. Får ikke ny fastlege før starten av november.

 

Har nå blitt syk, måtte ta fri idag. Kan jeg da gå til legevakten for å få skrevet ut sykemelding for begge dagene da arbeidsgiver krever dette?

 

Er redd jeg får sparken da jeg har fått ett ultimatum om å få levert sykemeldingen innen kort tid (noen dager).

 

Setter pris på alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leger på legevakten skriver ut sykemeldinger. Alt det andre du prøver å spørre om, som forøvrig er veldig rotet og uklart, kan jeg ikke svare på. Spør på legevakten om det er grunn nok til sykemelding.

 

Forøvrig er jeg ganske sikker på at leger ikke kan (som i egentlig har lov til å) skrive ut sykemelding bakover i tid så du bør komme deg dit fortest mulig.



Anonymous poster hash: 59f17...6fd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...