Gå til innhold

[Løst] Vært å oppgradere til BF4 eller for gammelt?


Anbefalte innlegg

Nærmer seg BF4 lansering og jeg tenkte å forhøre meg om maskinkraften er tilstrekkelig og/eller hva som kan/bør forbedres?


Min nåværende maskin:

ASUS M4A78T-E

AMD Phenom II X4 965

AMD Radeon HD 6800 Series (6850?)

4GB RAM

Samsung SSD



Kan tenke meg at skjermkortet må byttes hvertfall for å få en god opplevelse i BF4? Eller er resten av maskinen såpass gammel at det bare vil bli flaskehals andre steder? Synspunkter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mulig cpu hadde klart det på en grei måte, men når du oppgraderer så ville jeg nok startet fra grunden. MEN dette kommer Ann på hva du ønsker å legge i dette. Hvis du tar med kabinett, ssd å psu videre så er denne pakken å anbefale: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=783565 .

 

Dette forutsetter at din psu kan gi nok strøm :)

 

Kan også spare noen hundre på å gå ned til en I5 prosessor som vil gi deg samme opplevelse "in game".

 

Mulig denne pakken kan fåes billigere noe sted men dette er et greit utgangspunkt for deg.

Lenke til kommentar

Bedre kjøler men husker jeg ikke feil så koster denne 300 løst? Å prisforskjellen på disse prosessorene er vel nesten 1000?

 

Men som jeg snakket om tidligere er det kjekt å vite hva trådskaper har av penger å rutte med?

Lenke til kommentar

Bedre kjøler men husker jeg ikke feil så koster denne 300 løst? Å prisforskjellen på disse prosessorene er vel nesten 1000?

 

Men som jeg snakket om tidligere er det kjekt å vite hva trådskaper har av penger å rutte med?

 

Her sitter det også classified skjermkort med vesentlig mere guffe enn referanse på stock.

 

Pluss at 4670K kan klokkes - det kan ikke 4770 non K.

Lenke til kommentar

 

Her sitter det også classified skjermkort med vesentlig mere guffe enn referanse på stock.

 

Pluss at 4670K kan klokkes - det kan ikke 4770 non K.

 

Det er helt sant, men det er 4770K som tilbys på komplett. At digitalimpuls slenger med en kjøler til 200,- og et overklokket skjermkort gjør ikke dette til en bedre deal. **dp** har vel så vidt jeg vet, tilknytning til digitalimpuls, og dette er vel dermed egenreklame?

 

Uansett, komplett.no leverer den beste dealen her etter min mening.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det er helt sant, men det er 4770K som tilbys på komplett. At digitalimpuls slenger med en kjøler til 200,- og et overklokket skjermkort gjør ikke dette til en bedre deal. **dp** har vel så vidt jeg vet, tilknytning til digitalimpuls, og dette er vel dermed egenreklame?

 

Uansett, komplett.no leverer den beste dealen her etter min mening.

På digitalimpuls får man personlig oppfølging. Du kan faktisk stikke innom butikken og få svar på det man lurer på. Og hvis noe skulle være galt, så er det bare å ta med tingene til butikken og få hjelp der og da hvis av gutta er ledig. For noen så er det gullverdt. Reklame eller ikke, jeg handler gjerne på DI på de tingene de lagerfører. Kjøper heller derfra enn fra komplett.

 

Her er det en fin oppgraderingspakke hvis man ønsker rå power. (reklame my ass)

Endret av samye83
Lenke til kommentar

På digitalimpuls får man personlig oppfølging. Du kan faktisk stikke innom butikken og få svar på det man lurer på. Og hvis noe skulle være galt, så er det bare å ta med tingene til butikken og få hjelp der og da hvis av gutta er ledig. For noen så er det gullverdt. Reklame eller ikke, jeg handler gjerne på DI på de tingene de lagerfører. Kjøper heller derfra enn fra komplett.

 

Her er det en fin oppgraderingspakke hvis man ønsker rå power. (reklame my ass)

 

 

Du vet at ikke hele Norges befolkning bor i Oslo, sant?

 

Din rumpe, og mening om egenreklame er irrelevant, det er forumets regler som gjelder.

Lenke til kommentar

Noe dyrere løsninger enn jeg hadde sett for meg. Hadde håpet jeg skulle klart meg med prosessoren jeg allerede har. Vell, får spare opp litt ekstra da. :/

 

Setter denne som løst foreløpig, takk for svar. :)

Det er fullt mulig å oppgradere GPU nå, for så å ta CPU/HK senere. Prosessoren din er fortsatt grei nok. Ikke tenk på om GPU blir "bottlenecked" av CPU. Det løser seg når du oppgraderer CPU på et senere tidspunkt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...