Albert Andersson Skrevet 3. oktober 2013 Skrevet 3. oktober 2013 Hei, SveinMM. Det er første gang jeg kan huske å ha fått et inntrykk av det som på våre kanter ofte kalles "Røkkeløkka", om jeg ikke tar feil ! Det ser ut til å være et fenomenalt og monumentalt byggverk, - og for en beliggenhet !! Frodig og vakkert, - her har både naturen og finansmenn vært spandable ... . Bildet er praktfullt, og gir et meget godt inntrykk av den skjønnheten Molde er kjent for ! Vennlig hilsen Albert Andersson.
smort1 Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter Skrevet 3. oktober 2013 Hei, SveinMM. Det er første gang jeg kan huske å ha fått et inntrykk av det som på våre kanter ofte kalles "Røkkeløkka", om jeg ikke tar feil ! Det ser ut til å være et fenomenalt og monumentalt byggverk, - og for en beliggenhet !! Frodig og vakkert, - her har både naturen og finansmenn vært spandable ... . Bildet er praktfullt, og gir et meget godt inntrykk av den skjønnheten Molde er kjent for ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Takker så mye, Albert!
Anbefalte innlegg