Gå til innhold

Oktoberfest 2013 - Kenneth Solfjeld - Nikon 55mm f/2.8 Micro-Nikkor AI-s


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja det er et fint plaster på såret. Men fatter ikke at jeg ikke har byttet ut denne laptopen for lenge siden. Er vel kanskje fordi jeg enda ikke har funnet en bærbar PC med brukbar skjerm. Var innom et eplehus, og kikket på en eplemaskin. Digger retinaskjermen, men dessverre er det det eneste jeg digger med eplene.. :)

Skjønner problemstillingen - Windows basert laptop med god skjerm er ikke lette å oppdriver, og de få som finnes er dyre.

 

Jeg har valgt en følgende strategi: når jeg redigerer på reise-laptoppen, så endrer jeg ikke hvitbalansen hvis den ikke er 100% på bærtur. Resten lar seg justere noenlunde greit. Så tar jeg resten når jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar

Ja det er et fint plaster på såret. Men fatter ikke at jeg ikke har byttet ut denne laptopen for lenge siden. Er vel kanskje fordi jeg enda ikke har funnet en bærbar PC med brukbar skjerm. Var innom et eplehus, og kikket på en eplemaskin. Digger retinaskjermen, men dessverre er det det eneste jeg digger med eplene.. :)

gi den litt tid så kommer du til å like touchpaden på macbookene, lys i tastaturet er også greit.

 

mye fine bilder her!

Endret av tomme86
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...