Gå til innhold

Hvilke keyboard?


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal kjøpe gaming keyboard og har gått mye fram og tilbake, men til slutt funnet ut at cm storm quickfire passer best for meg. Men da er spørsmålet: hvilke cm storm quickfire?

Skal brukes mest til fps spilling, battlefield osv.

Dere kan også gjerne anbefale andre.

Skal bruke max 1000kr.

Takk for all hjelp! :-)

PS: Er razer blackwidow bra? Lurer litt på den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal du ha numerisk tastatur? Da bør du ikke velge QuickFire Rapid. QuickFire TK har kombinert numerisk tastatur og piltaster + insert/delete osv og er 2 cm bredere enn QuickFire Rapid. Andre QuickFire tastaturer ((Rapid) Pro, Ultimate og XT) har full størrelse (alle knapper) og er minst 6 cm bredere enn QuickFire TK igjen.

 

Vil du ha bakgrunnsbelysning? Da bør du ikke velge QuickFire Rapid eller QuickFire XT, og QuickFire (Rapid) Pro har bare delvis bakgrunnsbelysning (gaming-knapper++).

 

Når det gjelder brytere, tror jeg du får alle QuickFire tastaturer med blå eller brune brytere. Jeg tror QuickFire Ultimate ikke leveres med andre type brytere enn disse to, alle de andre tror jeg det er mulig å få tak i med røde brytere. QuickFire TK og XT kan leveres med grønne brytere også. Rapid og (Rapid) Pro kan også leveres med svarte.

Lenke til kommentar

Anbefaler deg å teste ut forskjellige brytere, og ta det derfra. Til FPS så er rød, sort og klar brytere bra, klare brytere er sjeldent å se på mekaniske tastaturer.

 

Jeg har Corsair K70 Black edition med røde brytere og de er en drøm å spille med og skrive med, men det er min smak :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...