Gå til innhold

Spørsmål rundt battlepacks til Battlefield 4


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Såvidt jeg har skjønt så er det nå slik at hvis du kjøper premium eller digital deluxe så får du med battlepacks. Disse battlepacksene inneholder unlocks, våpen, accesories, skins osv. De blir gradert etter bronze, silver og gold, jo høyere jo bedre unlocks selvfølgelig.

 

Når du får med disse packsene da får du unlocksene med en gang?

 

Såvidt jeg har skjønt kan man også unlocke akkurat det samme ved å spille og få høyere rank.

 

Mitt spørsmål er om jeg kan kjøpe premium og ikke benytte meg av disse packsene? Jeg vil spille og unlocke alt ved å ranke opp, men jeg vil ha med expansions slik at jeg slipper og kjøpe disse en og en siden.

 

Takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ut som om det er en slags variant av snarveiene fra BF3. Virker som om battlepacks må kjøpes separat fra origin og da unlocker du items med en gang. Ved å ikke kjøpe dem unlocker du ved å ranke opp.

 

http://bf4central.com/battlefield-4-battlepacks/

 

Ser egentlig ut som at de har gjort det samme som i Fifa Ultimate Team. Man kan kjøpe bronze, silver eller gold-packs. Jo høyere status, jo bedre unlocks

Endret av RunRookieRun
Lenke til kommentar

Men det følger jo med typ 12 sånne packs om du kjøper premium, lurer på om jeg kan la være å bruke disse selv om de følger med? Hvem i huleste vil vel unlocke alt, det er jo en stor del av moroa. Samtidig som det blir billigere å kjøpe premium i stedet for å kjøpe expansion etter expansion.

Lenke til kommentar

 

 

Battlepacks add an all-new layer of persistence to the multiplayer progression system in Battlefield 4. Through the course of your multiplayer career, you will receive Battlepacks containing random combinations of new camos, dog tags, knives, XP boosts, and more! These items are designed to add customization options to give you more personalization options on the Battlefield.

 

 

Det virker som om alt man kan låse opp er kun estetiske duppedingser, Ingen must man må få med seg med andre ord, siden man låser opp alt eller det meste med vanlig spilling. Premium lønner seg uansett hvis man har planer om å spille BF4 en god stund. :) Bare ikke kjøp det via Origin. ;)

Lenke til kommentar

Det her leste jeg fra EA sine sider:

 

Battlefield 4 Battlepacksgir et nytt nivå av iherdighet og et spennende tilfeldig element i flerspillerfremdriften i Battlefield 4. Gjennom flerspillerkarrieren får man pakker som inneholder tilfeldige kombinasjoner av kamuflasje, ID-brikker, kniver, XP-boosts og våpentilbehør. I tillegg til det spillerne tjener i spillet gjennom normalt spill, får Battlefield 4 Premium-medlemmer 12 Battlefield 4 Battlepacks i bonus.

I den delen jeg har markert ut, står det ikke her at premium får battlepacks som ikke kan unlockes men som heller kommer som en bonus?

Lenke til kommentar

Jeg spillte meg opp til lvl 3 i betaen og fikk min første Battle pack. Jeg trodde man kunne velge hva man skulle bruke den på, men nei. Den måtte åpnes fra battlelog og inneholdt 3 ting: to grips til henholdsvis assault og support våpen, samt en våpen camo som jeg tror gjaldt alle våpen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...