Gå til innhold

Hvilket 2.1 sett til +/- 500 kroner

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kamerat av meg skal ha seg noen høyttalere til sin nyervervede pc.

Krav:

1. Prisklassen +/- 500 kroner

2. 2.1 sett

3. På lager

Selv har jeg ikke vært borti pc høyttalere på en stund da jeg bruker headset konsekvent og har således ikke noen anbefalinger å komme med. Kanskje noen på forumet kan komme med forslag?

Takker for alle tips.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er meget fornøyd med Creative Inspire 2400 til kr 399,- spesielt prisen tatt i betraktning.

samme her. og særlig etter at jeg byttet fra onboard til pci-lydkort. stor forskjell.

Skrevet
Kan bare stemme i på  Creative Inspire 2400. Høytalere som gir utrolig god lyd til veldig lav pris!

Hva definerer du som god lyd? Klarer ikke helt å se for meg at ett høytaler sett til 399 inkludert sub skal gi utrolig god lyd.

Skrevet
Hva med dette? Virker som det er mer futt i det; 20.4 watt på sub'en vs Creative's 12 (beskrivelse på Komplett).

Noen som har erfaringer med nettopp dette (Logitech X-220 2.1) settet?

Skrevet

Jeg har større tro på at Logitech settet gir mere for penga. De litt dyrere setta er vertfall Logitech meget bra iforhold til Creative med unntak av Megaworks som er bra.

Skrevet

Etter at mitt CSW Digital sett, som jeg var meget fornøyd med, gikk fyken. Har jeg i dag gått til innkjøp av Altec Lansing ATP3. Billig og bra sett. Ser bra ut på skrivebordet, og har utrolig bra lyd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...