Gå til innhold

Synes du at VÅRE diskusjoner holder en lav standard?


G2Petter

Anbefalte innlegg

Dersom du synes at diskusjonene som oppstår blant oss "nerder" ofte er usaklige og barnslige, så kan du ta en titt på hva som skjer når SKATERE diskuterer:

 

http://www.tacky.no/skateboard/spotguide/s...ew=1&SpotID=531

 

Det går VIRKELIG på "æren" løs...

 

Den er dessverre litt lang, men jeg GARANTERER at dere kommer til å le GODT når dere leser den!

 

Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere som disser Getto Gutta: Hadde dere vist hvordan det starta så hade dere spist deres egen avføring bare for å joine crewet vårt dere skitne tøser som prøver å disse oss, HAHA ler av dere som tror dere har MAD SKILZ på dissinga deres, knull meg så skal dere få skjønne at dette er ikke noen folk du disser din UtflodSpisende hardcore suggete PenisVAginaHore... Dere som skriver diss om oss er sikkert fra TBG Hardcore neighborhood, men er bare mesunnelige for at dere ikke er en del av dette crewet med bare kule folk, kanskje ikke alle er like flinke til å skate, men, når man skater lærer man, eller hva... Skitne tøser ass!!! Hakke sett noen som ikke er m,edlemmer av GG som har skilz til å skate (som er fra TBG) KRIG UT, OG KNULL MEG!!" med venlig hilsen NØTTE

 

:lol:

Lenke til kommentar
konklusjon: skatere er syke folk :lol:

stfunewbie.jpg

 

Personlig mener jeg at det er en stor forskjell på skatere og en som skater. (I hvert fall virker det sånn når man ser på de som skater i området i nærheten av meg.)

 

De som KAN skate, de skater og ferdig med det, mens de som er "skatere" går med skateklær, sitter stille i stedet for å skate, snakker om skating hele tida, røyker hasj, drikker osv. Men det er flere av dem som jeg aldri har sett SKATE...

 

Sier ikke at det gjelder alle "skatere," da.

Lenke til kommentar

>G2Petter du har så rett... det utverden ser som skatere er egentlig det de ekte skaterne kaller for "posere"... de SKATER ikke, de er abre opptatte av å være så tøffe (hoost) som mulig...

 

Selv SKATER jeg aktiv og trives med det.. jeg er lei av å bli kalt tagger og hasjrøyker.. (hater begge deler) ... Dessuten syntes jeg ikke noe spesiellt om baggy klær og hip-hop generellt... JEg har dessuten mange likesinnede venner...

 

Så ta dere sammen søutt å hetse SKATERE begynn å hetse POSERE!

 

takktakk!

Lenke til kommentar
Gjest mafister
jeg hater skatere

 

 

:evil:

Argumenter det du sier. Generalisering. Som å si jeg HATER de som liker fotball (bare et eksempel). Folk er forskjellige også de som skater. Selvfølgelig er det en del av skaterne som røyker hasj og går i pose-klær, men det er bare en mindre del av de som skater. De fleste jeg kjenner gjør det for sportens skyld og de kler seg normalt.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...