Gå til innhold

Feilmelding på Galaxy S2


Khredflog

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

 

Jeg får er feilmelding på min Samsung Galaxy S2 som kommer hyppigere og hyppigere..

 

"prosessen com.google.process.gapps har stoppet"

 

Og google play store fungerer ikke...

 

Er det noen som har noen tips?

Tusen takk for alle svar på forhånd =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Gapps er google play.

 

Prøv å åpne Play-appen, så går du hjem ved å trykke på hjem-knappen på telefonen. Deretter holder du inne hjem-knappen slik at siste brukte apper kommer opp. Hold fingeren på google play-appen, velg så "info" om app". I menyen som kommer opp kan du velge å fjerne cache eller fjerne data, samt å fjerne oppdateringer. Prøv først å fjerne cache, dersom det ikke funker prøver du å fjerne data. Hvis ikke noen av disse fungerer, prøver du å fjerne oppdateringer. :)

 

Håper du forstod!

 

Edit: Cache = hurtiglager

Endret av Jon Håvard (sevs)
Skrevet

Prøv og å fjerne data fra Rammeverk for Google tjenester (innstillinger, apper/program, alle, og fjern data.) Gjerne samtidig som du fjerner cache fra play. Dette fjerner ikke noe fra telefonen din

Skrevet

Gapps er google play.

 

Prøv å åpne Play-appen, så går du hjem ved å trykke på hjem-knappen på telefonen. Deretter holder du inne hjem-knappen slik at siste brukte apper kommer opp. Hold fingeren på google play-appen, velg så "info" om app". I menyen som kommer opp kan du velge å fjerne cache eller fjerne data, samt å fjerne oppdateringer. Prøv først å fjerne cache, dersom det ikke funker prøver du å fjerne data. Hvis ikke noen av disse fungerer, prøver du å fjerne oppdateringer. :)

 

Håper du forstod!

 

Edit: Cache = hurtiglager

 

Takk for tips, men nå har jeg skrudd av alt, fjernet alt av data, varslinger, oppdateringer. Alt utenom å deaktivere selve programmet...

Hva mer er det mulig å gjøre?

Skrevet

 

Takk for tips, men nå har jeg skrudd av alt, fjernet alt av data, varslinger, oppdateringer. Alt utenom å deaktivere selve programmet...

Hva mer er det mulig å gjøre?

Hard reset - gjenopprett tlf til fabrikkinnstilling. Har hatt samme feilmelding på S2, optimus 4x og SGS3 og gjenoppretting er det eneste jeg har fått til å løse dette "problemet".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...