Gå til innhold

Hvor kjøpe dress?


muummi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

VIC hadde vel hugo boss og gant dresser fra 3990, sist jeg var innom for skjorte.(triaden)

Ellers har har Høyer på strømmen storsenter god service og dresser fra 6500-15000+

(og du får som regel skreddertilpasset inkl.i prisen)

 

Samme gjelder Moods of Norway som også er på strømmen storsenter. rundt 5500,- for dress.

 

Vet ikke hvilken prisklasse du sikter deg inn på.. men det kan være greit med noe tilpasning av dressen, så den sitter tåelig korrekt....

 

Lykke til.

Lenke til kommentar

Jeg har spjæra to boss dresser selv oppover beinet..

Derav navnet. .. (neida ;) )

Men kvaliteten til dressmann er fort bedre enn navnet. .

Dersom du ikke skal ha skreddersydd

dress, finner du en i ditt prisleie som passer deg og din fasong.

Av rimeligere dresser er vel moods, og tiger greit,

Samt et svenskt navn jeg ikke husker i farta.

Du MÅ ikke ha dyreste dressen på markedet for å se bra ut. ;)

stort sett er det store ego som er brød i huet som mener du MÅ ha dyr dress for å se folkelig ut.

Slik oppførsel og synes jeg ikke er. Folkelig. ;) men mulig et og annet brøhue må kompansere med fin dress for dårlig holdning ;)

Jeg driter langt i merket/navnet på dressen til venner, men man ser fort hva som passer bra og er tilpasset. . Derfor er 5-7000 dress med tilpassing sterkt å annbefale

Lenke til kommentar

Jeg har spjæra to boss dresser selv oppover beinet..

Derav navnet. .. (neida ;) )

Men kvaliteten til dressmann er fort bedre enn navnet. .

Dersom du ikke skal ha skreddersydd

dress, finner du en i ditt prisleie som passer deg og din fasong.

Av rimeligere dresser er vel moods, og tiger greit,

Samt et svenskt navn jeg ikke husker i farta.

Du MÅ ikke ha dyreste dressen på markedet for å se bra ut. ;)

stort sett er det store ego som er brød i huet som mener du MÅ ha dyr dress for å se folkelig ut.

Slik oppførsel og synes jeg ikke er. Folkelig. ;) men mulig et og annet brøhue må kompansere med fin dress for dårlig holdning ;)

Jeg driter langt i merket/navnet på dressen til venner, men man ser fort hva som passer bra og er tilpasset. . Derfor er 5-7000 dress med tilpassing sterkt å annbefale

 

Moods er ikke greit av rimeligere dresser. Ikke er det spesielt rimelig heller egentlig. JorgenH kommer med gode tips. kjøp en dress med god kvalitet som passer bra over bryst og mage, så kan du dra innom en skredder for å ordne på lengden på ermer og lengden på buksen. Det viktigste er at den sitter godt på steder som er vanskelige å tilpasse hos en skredder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...