Gå til innhold

Brukte pc'r på finn, hvilken?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil ikke anbefale deg å kjøpe brukt.

 

1. Det kan bli mye styr med garantier OL hvis noe skulle gå galt

2. Du får nok mer for pengene dine hvis du skreddersyr en maskin til ditt eget bruk.

Joda, men å kjøpe heltnytt blir jo også vanvittig dyrt da, dyrere iallefall. Bygge pc gidder jeg rett og slett ikke, da jeg mangler kunnskap og lyst

Lenke til kommentar

Det står jo komponentnavn på alt inni PCn, så sett opp tilsvarende i pc-byggern på Komplett, og sjekk hva som kommer ut av priser. Jeg ville aldri brent av 15000 uten å se hva nybygg-prisen er. Komplett skrur sammen samme maskinen for deg, og da har du garantiene og eventuelle prisfall på din side.

Endret av tommyb
Lenke til kommentar

Bygge pc gidder jeg rett og slett ikke, da jeg mangler kunnskap og lyst

 

Hvis du virkelig ikke gidder å legge ned ett par timer glede (i å bygge) din egen maskin når du ser på maskiner i den prisklassen, så trenger du ikke pc. Du trenger heller ikke en sånn pc hvis du ikke har kunnskap til å montere en sammen, for det betyr at du er såpass lite interessert at du aldri noen gang kommer til å bruke mer enn 3% av kapasiteten til riggen.

 

Du fremstår som en 12 åring som vil ha maskin for å være tøff.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Hvis du virkelig ikke gidder å legge ned ett par timer glede (i å bygge) din egen maskin når du ser på maskiner i den prisklassen, så trenger du ikke pc. Du trenger heller ikke en sånn pc hvis du ikke har kunnskap til å montere en sammen, for det betyr at du er såpass lite interessert at du aldri noen gang kommer til å bruke mer enn 3% av kapasiteten til riggen.

 

Du fremstår som en 12 åring som vil ha maskin for å være tøff.

 

Mest latterlige innlegget jeg har lest i det siste....

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Hvis du virkelig ikke gidder å legge ned ett par timer glede (i å bygge) din egen maskin når du ser på maskiner i den prisklassen, så trenger du ikke pc. Du trenger heller ikke en sånn pc hvis du ikke har kunnskap til å montere en sammen, for det betyr at du er såpass lite interessert at du aldri noen gang kommer til å bruke mer enn 3% av kapasiteten til riggen.

 

Du fremstår som en 12 åring som vil ha maskin for å være tøff.

 

Aha det var jo også en reaksjon:P godt med et brennende engasjement da, selvom det er til min dissfavør:) Nei, har fattet litt interesse i div. nye spill som kommer til å kreve endel ytelse av maskin.

Lenke til kommentar

 

Hvis du virkelig ikke gidder å legge ned ett par timer glede (i å bygge) din egen maskin når du ser på maskiner i den prisklassen, så trenger du ikke pc. Du trenger heller ikke en sånn pc hvis du ikke har kunnskap til å montere en sammen, for det betyr at du er såpass lite interessert at du aldri noen gang kommer til å bruke mer enn 3% av kapasiteten til riggen.

 

Du fremstår som en 12 åring som vil ha maskin for å være tøff.

Kanskje han føler at han ikke er kompetent til å bygge maskinen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Aha det var jo også en reaksjon:P godt med et brennende engasjement da, selvom det er til min dissfavør:) Nei, har fattet litt interesse i div. nye spill som kommer til å kreve endel ytelse av maskin.

 

Jeg mente ikke å være kvass hvis jeg ble oppfattet slik. Jeg skriver fra levra, og jeg har sterke meninger.

 

Du kjøper ikke en fiesta hvis du skal pendle 50 mil hver dag. Du kjøper heller ikke en ferrari hvis du er nabo med butikken. Skjønner?

Lenke til kommentar

 

Jeg mente ikke å være kvass hvis jeg ble oppfattet slik. Jeg skriver fra levra, og jeg har sterke meninger.

 

Du kjøper ikke en fiesta hvis du skal pendle 50 mil hver dag. Du kjøper heller ikke en ferrari hvis du er nabo med butikken. Skjønner?

 

INGEN sammenheng whatsoever...

 

Sammenligningen vil bli at man ikke har noe i en stor millionbil å gjør hvis man ikke kan sette den sammen selv.... skjønner du hvor idiotisk du høres ut?

Lenke til kommentar

Hva er egentlig kravene dine samt budsjettet ditt?

 

Budsjettet er vel på rundt 12-14 000,-. Det jeg ønsker at pc'n skal klare å kjøre er bl.a Rome: total war 2 på ultra, gjerne med "mods" slik at man kan spille med 20.000+ på slagmarken og evt grafiske forbedringer. Kommer også til å skaffe meg gta 5 når det blir tilgjengelig, og jeg kommer garantert til å adde "grafiske" mods til dette også for det er noe jeg regner med kommer il å dukke opp hvis vi ser på forgjengerne:) Så pc'n bør klare det meste av nye spill på ultra, men tror/føler at jeg kommer litt til kort hvis jeg ikke kjøper brukt med det budsjettet mitt?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...