Gå til innhold

Kjøpe BF4 fra amazon (us) - direct download


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Satt nå å skulle forhåndsbestille BF4, så tenkte jeg på litt forskjellige ting. Vil jo helst ha det billigst mulig, men er jo en fordel at det fungerer i Norge.

 

Jeg tenkte først å kjøpe det fra Origin, men der var det jo dyrest, kostet 599,-

 

Så så jeg på platekompaniet, gamerzone osv, men der får man selve CDen i posten. Jeg vil bare laste det ned når klokken slår 12 :)

 

Tenkte å gå på en nattåpen butikk, men la det fra meg. Slikt gidder jeg ikke lenger.

 

Da kom jeg over en gammel post et eller annet sted hvor man kunne bestille nedlastingskoden til Origin via Amazon, men dette funket kun om man bodde i USA eller England. Det var ikke verre en å bare bruke en amerikansk adresse fra Jetcarrier/magnum så fikk jeg plutselig lov å bestille, og siden varen ikke blir sendt til adressen, men til emailen min burde det jo i teorien fungere smertefritt!

 

Det som gjør at jeg har virkelig lyst å bestille derfra er at spillet kommer ut 29.okt (This item will be available to download on October 29, 2013 at 12:00 AM (US/Pacific) istedenfor 31.okt her i norge. Pluss at det er litt billigere.

 

Er det noen som har gjort dette før? På PC er jo alle spill like ? Det er jo det samme spillet om jeg kjøper det der eller i en norsk butikk. Jeg kan jo fortsatt spille sammen med kompiser på europeiske servere ?

 

Hadde vært supert om noen kunne svart på dette, hadde vært konge å fått spillet billigst og først!

 

Her er forøvrig linken til direct download (PC) versjonen i amazon(US)

http://www.amazon.com/gp/product/B00BXONG7G/ref=dsvrt_review_asin_detail

 

Husk at du må ha en amerikansk adresse for å få kjøpt det!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å kunne aktivere spillet ser Origin også¨på din IP-adresse, så du må endre den da du skal aktivere/laste ned BF4.

 

Har ikke kjennskap til hvordan man gjør det med Amazon, men http://www.g2play.net/store/ skal også fungere bra.

 

edit: Endre IP-adresse om du skal aktiverer spillet for US-lansering og ikke Europa-lansering. Er uansett en smal sak å fikse.

Endret av TB-GORGONPLEX
Lenke til kommentar

Ja, det er ingen skjulte regionlåser, sånn at man plutselig bare "BANG!" så kan man ikke spille på EU ?

 

Det er akkurat dette jeg er litt redd for. Tenk så kjipt om jeg plutselig ikke kan spille sammen med kompiser som har kjøpt spillet i Norge, eller om spillet alltid sjekker om jeg er i USA (Stress!)

 

Skulle nesten spurt EA, men tviler på at de egentlig vil svare på det siden det sikkert ligger litt i grå sonen i forhold til hva som er lovlig, med tanke på lisenser!

Lenke til kommentar

For å kunne aktivere spillet ser Origin også¨på din IP-adresse, så du må endre den da du skal aktivere/laste ned BF4.

 

Har ikke kjennskap til hvordan man gjør det med Amazon, men http://www.g2play.net/store/ skal også fungere bra.

 

edit: Endre IP-adresse om du skal aktiverer spillet for US-lansering og ikke Europa-lansering. Er uansett en smal sak å fikse.

 

Hvordan er det man endrer IP-adressen?

Lenke til kommentar

 

Ahh kan du ikke guide meg kjapt nå a? Please :D (Ville så gjerne spille Fifa 14 nå!)

Vel, jeg brukte denne til BF3 - noe som er snart to år siden, men fungerer vel kanskje ennå?

 

This is how I unlocked Battlefield 3 early on the PC:

1. Search Windows for "proxy"

2. Click "configure proxy server"

3. Click "LAN settings"

4. Check "use a proxy server for LAN"

5. Input this IP: 203.232.208.116

6. Input this port: 8080

7. Run the release date check by launching Battlefield 3 on Origin

8. If the release date check fails, click "retry"

9. Once it succeeds, disable the proxy

10. Enjoy playing Battlefield 3

 

!

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...