Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Noen som har referanser om dette "firmaet"? (Polske bildeler)


DwightKS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke noe etternavn, ikke noe firmanavn, ikke noe telefonnummer, ikke adresse ... Jeg ville holdt meg unna.

De virker veldig overbevist at de driver med det lille firmaet sitt ordentlig. Hadde holdt meg unna, men har nå fått bank kontonr, adresse til vedkommende. Men har muligens funnet en løsning, og er ikke sikker på om jeg kommer til å få konsekvenser, men er Finn's betalingsmetode noe å satse på?

Lenke til kommentar

Paypal burde de kunne ta. Gir deg iallfall litt trygghet. Må du betale før du får varen?

Det er en viss sjanse for at dette faktisk er seriøst, men det kan man ikke vite. Litt andre tradisjoner for å drive firma i Polen enn Norge...

Paypal har de ikke. Men det tar jo kun noen steg å lage en bruker?

Har fortsatt ikke skjønt paypal, vet at det er sikkert, men er litt usikker på betaling mellom private. Trudde PayPal var overføring direkte fra konto til konto.

Hvem vet, jeg hadde jo spart 15000NOK hvis dette var the real deal!

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Firmaet jeg jobber for har kjøpt motor fra dem. Handelen var enkel og grei, selv om motoren kom ca 2 uker senere en lovet. Motoren fungerer veldig bra, så den kilometerstanden vi fikk oppgitt er nok reell ! Det eneste minuset sålangt er at det har vært litt vanskelig å få et skikkelig bilag på handelen, sånn at vi har noe å legge i regnskapet. Jobber med saken nå, og det ser ut til å ordne seg til slutt. Litt irriterende siden vi kjøpte motoren i midten av august. Men som sagt, når det gjelder motoren så holdt de absolutt det de lovte !!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...