Gå til innhold

Xbox One bør ligge vannrett (XOne)


Anbefalte innlegg

 

Hva skjer hvis du setter en Xbox One på høykant inne i CERN-reaktoren

Om CERN-reaktoren starter opp og en Xbox One har stevnemøte med tungt ladete protoner virker det nærliggende å tro at den opphører å eksistere i den form som Microsoft skapte den. Men hva om ingen er der for å observere det som skjer? Vil den likevel gå opp i en høyere form av energi eller vil den ikke? Husk at dette blir på kvantenivå, og da gjelder ikke de samme naturlovene som her hos oss.

For noe vrøvl.

 

On topic, så er dette for meg enda en grunn til å gå for PS4.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Hva skjer hvis du setter en Xbox One på høykant inne i CERN-reaktoren

Om CERN-reaktoren starter opp og en Xbox One har stevnemøte med tungt ladete protoner virker det nærliggende å tro at den opphører å eksistere i den form som Microsoft skapte den. Men hva om ingen er der for å observere det som skjer? Vil den likevel gå opp i en høyere form av energi eller vil den ikke? Husk at dette blir på kvantenivå, og da gjelder ikke de samme naturlovene som her hos oss.

For noe vrøvl.

 

On topic, så er dette for meg enda en grunn til å gå for PS4.

Vrøvl sier du? I DETTE kommentarfeltet?

Lenke til kommentar

Dette er ikke KRISE på noen måte, men litt irriterende er det. Selv har jeg ikke så stor plass i stuen, så har hatt 360'en stående i flere år. Xbox One er jo stort som ett hus i tillegg, så det blir dårlig med plass. Som sagt ikke krise, men litt kjipt å ikke kunne velge for oss med liten plass.

 

Ja..er stort som et hus..ja. Hvis en Xbone er bredere enn TV'en din så bør du vel ikke spille i det hele tatt..? Kan umulig være en god opplevelse å spille på en 17 tommer. Kan ikke velge? du velger konsoll utifra om den kan stå vertikalt? troll

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...