Gå til innhold

[Løst] trenger noen spill som The Last Of Us


Anbefalte innlegg

nå er jeg nettopp ferdig med the last of us og trenger et nytt ps3 spill..

dette er det første "skyte spilllet" jeg har spilt å jeg likte dette veldig godt.

så nå håper jeg noen kan foreslå noen spill som ligner litt på TLOU.

 

Det jeg likte med dette spille var:

 

  1. det var en god historie (ikke bare skyte og drepe på gøy)
  2. det var ikke så mye skyting (liker best hvis jeg kan stå litt på avstand å ta de en etter en med en rifle, fordi jeg er elendig til å sikte raskt)
  3. likte og at det ikke var så høy hastighet på spillet og at jeg kunne bruke god tid.
  4. litt stealth går bra men ikke for mye.

 

jeg er jo da helt ny til slike spill så det må ikke være så avanserte greier :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke spilt The Last of Us, men av det jeg har sett og hørt ligner det veldig på Uncharted-spillene, så støtter den. Likte alle tre spillene veldig godt, er også samme utvikler (Naughty Dog).

ja kan se ut til at jeg må gå for uncharted.. naughty dog har jo en god del bra spill :) takker :)

Lenke til kommentar

Nå er det rimelig mye skyting i Uncharted-spillene da, men de er nå veldig bra. Stort pluss om du liker eventyr ala Tomb Raider, Indiana Jones og lignende.

gjør ikke noe om det er mye skyting så lenge det ikke er så mye heavy skyting hvis du skjønner..jeg kan skyte meg gjennom hele spillet hvis jeg kan få sitte bak en stein eller bak en vegg å gjøre det.. det er når jeg må reagere kjapt og sikte fort at jeg sliter.. men så har jeg jo bare spilt crash bandicoot, spyro og sånne type spill da :p

Lenke til kommentar

The Last of Us er Uncharted med lite ammo.

 

Du burde sikkert ta en kikk på Heavy Rain, som er et spill som har et veldig stort fokus på selve historien.

ja ser det, jeg endte opp med å kjøpe uncharted.. men ska skrive heavy rain opp på listen.. det er faktisk et spill jeg har vurdert før men ikke kjøpt enda :p takker :)

Lenke til kommentar

Sjekk ut Uncharted ja. Husker godt jeg satt klistret til skjermen med de for en stund siden. Ga meg noe spill ikke har gitt meg på lenge!

 

Har forsåvidt ikke spilt TLOU enda, har hørt det er virkelig bra! Men så var det dette med tid da.. Har et par andre i bunken her og!

ja det var uncharted jeg endte opp med.. ser bra ut så langt :) tror nok jeg kommer til å kjøpe 2 og 3 også :wee: å du bør virkelig prøve TLOU.. men ikke gjør det før du har tid til å sette deg ned noen timer, for du kommer til å være hooked ved første øyeblikk.. det ble ihvertfall jeg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...