Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Tror dere noen ikke er laget for å være i et samfunn?


Intueri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble det for skremmende? :p

 

Nja, vet ikke helt hehe, men jeg har selv opplevd natterror, til og med sett en kvinnefigur sitte på senga mi om natta og si at hun heter Elisabeth (uten h kanskje). Det er ikke tull, var realistisk som bare det, så heller vel litt mot at det er noe mer.. i tillegg har jeg lest en del om nær døden-opplevelser også.. Ja, rasjonelt sett, så tyder det mer mot at det faktisk er noe mer enn dette. men selvsagt, alt kan bare være innbilninger.

Endret av Intueri
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Nja, vet ikke helt hehe, men jeg har selv opplevd natterror, til og med sett en kvinnefigur sitte på senga mi om natta og si at hun heter Elisabeth (uten h kanskje). Det er ikke tull, var realistisk som bare det, så heller vel litt mot at det er noe mer.. i tillegg har jeg lest en del om nær døden-opplevelser også.. Ja, rasjonelt sett, så tyder det mer mot at det faktisk er noe mer enn dette. men selvsagt, alt kan bare være innbilninger.

Hvis du virkelig vil bli imponert og litt "bekymret" :wee: - kan du sette deg rett ned, og være helt stille, tvers gjennom - etter en stund kan du da få se disse lysene som "nær døden"-beskrivelser snakker om.

 

:)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg tror noen mennesker ikke er bygget for vårt samfunn. De blir sett på som rare, sosialt uaksepterte, gjerne diagnotisert med angst, depresjon osv, men egentlig er de bare annerledes. Det som er synd er at de fleste ener opp med å ta livet sitt fordi de ikke føler seg hjemme noen steder.

Lenke til kommentar

Jeg har det bra så lenge jeg er i skogen for meg selv kan man si, men når jeg er i samfunnet, så føler jeg med dritt hele tiden.. vet ikke hvorfor. Har det vondt inni meg hele tiden, men går over igjen så fort jeg er for meg selv i skogen. Kan være årsaken, mon tro?

Tror ikke du er alene. Samfunnet vi har er feil, og konsentrerer seg om penger og ikke eksisterende verdier.

 

"There are no wifi in the forest, but i can promise you a better connection."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...