Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Tror dere noen ikke er laget for å være i et samfunn?


Intueri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Kanskje du rett og slett føler deg mer vel i naturen alene, fordi vi alle i bunn og grunn er helt alene hele tiden, selv om vi liker å innbille oss at "vi hører sammen" og at det å være velfungerende, blir bedømt ut fra hvor stor sosial intelligens vi viser. Tror ikke du trenger engste deg særlig for dette

 

:)

Lenke til kommentar

Kanskje du rett og slett føler deg mer vel i naturen alene, fordi vi alle i bunn og grunn er helt alene hele tiden, selv om vi liker å innbille oss at "vi hører sammen" og at det å være velfungerende, blir bedømt ut fra hvor stor sosial intelligens vi viser. Tror ikke du trenger engste deg særlig for dette

 

:)

 

Så deprimerende syn har jeg ikke på ting as :p

Fargen grønn har en avslappende effekt.

 

Hm ja, kanskje det er grønnfargen som gjør det.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Bedre å være sammen, vel..

Vel, noen ganger er det ålreit og noen ganger er det ikke like ålreit - poenget er at ingen kan styre det, men du kan fint styre deg selv og være din egen bestevenn hele tiden. Ingen er helt til å stole på, men vi liker å si at vi er det, men så plutselig ... ;)

Lenke til kommentar

Vel, noen ganger er det ålreit og noen ganger er det ikke like ålreit - poenget er at ingen kan styre det, men du kan fint styre deg selv og være din egen bestevenn hele tiden. Ingen er helt til å stole på, men vi liker å si at vi er det, men så plutselig ... ;)

 

Hm er ikke greia at man bare skal kunne være med hverandre, uten å forvente noe? Blir jo en ond sirkel om man skal være rundt hverandre bare fordi man får noe ut av det..

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Hm er ikke greia at man bare skal kunne være med hverandre, uten å forvente noe? Blir jo en ond sirkel om man skal være rundt hverandre bare fordi man får noe ut av det..

Den er jeg ikke uenig med deg i, men hvor mange kjenner du som er helt betingelsesløst gode og aldri har en personlig hensikt med det de foretar seg?

Lenke til kommentar

Den er jeg ikke uenig med deg i, men hvor mange kjenner du som er helt betingelsesløst gode og aldri har en personlig hensikt med det de foretar seg?

 

Kan ikke snakke for andre, men det er ofte jeg bare stikker innom et sted bare for å gi andre litt selskap, men jeg later som om jeg f.eks. skal se kunsten deres eller noe. Utenom når det kommer til musikk, så er jeg aldri noe sted for å oppnå noe bestemt. Men jeg er enig, stort sett er vi rundt hverandre for en spesiell årsak.. litt dumt igrunn. Skulle ønske samfunnet var sånn at vi spiste sammen hver dag og sånt,hatt felles kantiner på en måte.

Lenke til kommentar

Jeg ønsker meg et samfunn hvor individene for det meste bruker ordet "vi", og aldri bruker ordet "jeg" .. men jeg tror ikke jeg får oppleve det i dette livet ;)

 

Okei, kan bruke ordet vi oftere :D Men jeg ser faktisk på alle barn som "våre", for å nevne noe, derfor jeg er så i mot AD/HD-stempling osv.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Okei, kan bruke ordet vi oftere :D Men jeg ser faktisk på alle barn som "våre", for å nevne noe, derfor jeg er så i mot AD/HD-stempling osv.

"Vi" fungerer veldig bra så lenge vi snakker om ideer og historier, men når det kommer til de konkrete tingene, og forskjellighetene våre avdekkes, kommer ordet "jeg" som amen i kjerka, og så er konkurransen i gang mellom "vi" igjen, og etterpå står det en vinner og x ant tapere tilbake - deretter slikker taperne sine sår og bestemmer seg for å bruke enda mer av "jeg" for å "vinne" neste gang, og sånn går nu dagan ... som de sier der oppe i det høie nord

 

;)

Lenke til kommentar

"Vi" fungerer veldig bra så lenge vi snakker om ideer og historier, men når det kommer til de konkrete tingene, og forskjellighetene våre avdekkes, kommer ordet "jeg" som amen i kjerka, og så er konkurransen i gang mellom "vi" igjen, og etterpå står det en vinner og x ant tapere tilbake - deretter slikker taperne sine sår og bestemmer seg for å bruke enda mer av "jeg" for å "vinne" neste gang, og sånn går nu dagan ... som de sier der oppe i det høie nord

 

;)

 

Skal bygge jeg harem jeg, et sted hvor ensomme kvinner kan komme og få dekket sine innerste behov og savn. Blir bra.

Lenke til kommentar

Når jeg er i skogen få føler jeg meg fri og jeg har det bedre. Jeg kan gjøre hva jeg vil. Jeg kan godt springe rundt naken uten at noen skal se rart på deg og lure på hva i all verden du driver med. Jeg tror at det er denne friheten som utgjør en forskjell. Jeg føler i og grunn det samme. Da ikke når jeg er sammen med mennesker nødvendigvis, men hvis jeg er i f eks en by med mange mennesker som er stresser og hver holder på med sitt..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Skal bygge jeg harem jeg, et sted hvor ensomme kvinner kan komme og få dekket sine innerste behov og savn. Blir bra.

Ja, det høres jo bra ut, forsåvidt - er du forøvrig klar over at alle kvinner er helt dekket med "død"? Det er ikke et eneste punkt på kroppen av kvinnen, som ikke er steindødt

 

;)

Lenke til kommentar

Hår, tenner, negler og hud er alle bare avfallsprodukter av prosesser som ligger skjult inni kroppene våre

 

:closedeyes:

 

Alt i universet er bare en effekt av gravitasjon også, dvs. forholdet mellom lettere og tyngre elementer, så alt er dødt uansett, det er vel bare sjelen vår som er evig (om vi har det) :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Alt i universet er bare en effekt av gravitasjon også, dvs. forholdet mellom lettere og tyngre elementer, så alt er dødt uansett, det er vel bare sjelen vår som er evig (om vi har det) :p

Sorry, vi har nok ingen sjel heller (jeg har i hvert fall ikke funnet den noen steder), alt er bare helt tomt og fredelig ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...