Gå til innhold

The Norwegian Kings - Norsk GTA Online Crew [PS3]

105 stemmer

1. 1. Hvorfor er ikke du på Mumble?

• Jeg er på mumble
      25
    • Jeg har ikke pc med mikrofon.
      3
    • Jeg har ikke telefon med android eller iOS.
      0
    • Ser ikke poenget siden vi har ps3 ingame voice.
      8
    • Annet. (Utdyp i tråden)
      2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Prøver å komme meg online og joiner gjerne The Norwegian Kings. Sliter foreløpig med å starte billøpet i tutorialen da spillet sender meg ut av Online når jeg prøver..

Psn: Bjellesau

Endret av Ham 550
Skrevet

Da har vi rundet 50 medlemmer i crewet. Forhåpentligvis bare norske. :)

Hva synes dere om at vi har invite only fra nå av, slik at vi er sikker på at det bare er norske som slipper inn?

Skrevet

Hvorfor ikke :p Jeg kommer uansett til å vente ett par dager med å spille tror jeg, så ting får roa seg ned pittelitt. Kjøre på med BF4 beta istedet!

Men, har da joina crewet!

Skrevet

Da har vi rundet 50 medlemmer i crewet. Forhåpentligvis bare norske. :)

Hva synes dere om at vi har invite only fra nå av, slik at vi er sikker på at det bare er norske som slipper inn?

Sikkert greit det. De som ikke skjønner norsk vil jo fort skjønne at TNK ikke er noe for dem :D

Skrevet

Stemmer for invite only jeg også :) Er det mange av dere som har mic? Tror det vil være ganske gunstig å gå til innkjøp av, og er vel noe man absolutt må ha under heists ol.

Skrevet

Kan alltids sende pms til hele gjengen på social club eller psn og spørre om diskusjon-nick?

Vet ikke hvor mange som bruker social club sine sider.

Eller har du noen gode forslag som krever litt mindre innsats fra alle parter =) ?

Skrevet

Er vel lettere om jeg oppdaterer statusen til crewet, der jeg spør om diskusjon.no nicket dems. Men det spørs hvor mange som er aktive. På sosial club. Hvis ikke sender jeg pm til alle :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...