Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

[Løst] får bare tilgang til 192.168.01


Anbefalte innlegg

hei kjøpte med ny trådløs ruter dlink dir 655 n, og har installert den slik manualen beskrev , så når prøver å åpne ny side får jeg bare opp bare ruterens konfigurasjons side, altså den side 192.168.0.1 der jeg blir bedt om å skrive inn passord og brukernavn, greit nok så har da gjort det og konfigurert ruteren på nytt ( ny passord og bruker navn )

 

 

det eneste jeg får opp når prøver å gå til en side gå til eks www.google.com

 

er det bildet her. takk på forhånd folkens håper noen kloke hjerner kan se hva som har hendt 15yjb6e.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det US og DS som blinker er det problemer, og modemet finner ikke nedlasting eller opplasting; altså, det kommer seg ikke online. Sjekk dette med GET eller prøv å resett modemet.

 

Når det kommer til ruteren, koble ruteren DIREKTE til modemet med kabel fra en av portene til WAN-porten på ruteren. Da slipper du at det andre tar over å begynner å styre. Grunnen til at du kommer til denne skjermen er at du må først sette opp ruteren. Dette er mer beskrevet i manualen.

Lenke til kommentar

har nå brukt pinne for å resette modemet ved å sette pinne i reset hullet, først så forsvinner all led led belysing uten power også kommer de seg en etter en er stabile uten online den blinker konstant i cirka 15 sek.

 

men så er tilbake der det var istad,, altå power er stabil link er også stabil men online forsvinner og ds og us blinker konstant.

 

kan det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...