Gå til innhold

Søke opp konto.nr i nettbank


Krakov

Anbefalte innlegg

Er det mulig å søke opp ett kontonummer inne på nettbanken for å sjekke alle transaksjoner til det kontonummeret?

Jeg vil sjekke om en venn av meg faktisk overførte de pengene han skylder meg, så hvis det går an vil jeg bare søke opp kontonummeret hans.

Noen som vet om det funker?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva som fungerer i de ulike nettbankene er avhengig av hvilken bank det er snakk om. Det er ikke slik at alle bankene bruker den samme nettbanken.

 

Joda, det er nøyaktig samme nettbanken. Men de hotlinker til forskjellige logoer som de har lastet opp på imgur.com

 

Men trådstarter får vel kanskje ta kontakt med sin egen bank ja for å finne ut hvilke funksjoner den har.

Lenke til kommentar

Hva som fungerer i de ulike nettbankene er avhengig av hvilken bank det er snakk om. Det er ikke slik at alle bankene bruker den samme nettbanken.

 

Sikkert riktig, men tror du ikke de fleste har en søkemulighet? Neppe noen banker som vil ha kunden på tråden, hver gang kunden var på jakt etter info om en transaksjon :-)

Søkemulighetene ligger sikker der, kunden må bare finne den :grin2:

Lenke til kommentar

kunden på tråden, hver gang kunden var på jakt etter info om en transaksjon :-)

Det er sikkert en del sånne spørsmål! :-)

 

Ellers går det jo an å sjekke siste transaksjoner/kontoutskrift, og så ta ctrl-f på navnet til vedkommende og finne transaksjonen på den måten.

Endret av Arne
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...