Gå til innhold

Anmeldelse: Total War: Rome II (Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spesielt at ingen kommenter hvor faan så kule naval battles har blitt, spesielt combined amphibious assult på store byer. Kudos til CA, det overgikk alle mine forventninger.

 

Hmm, kanskje du har rett. Jeg må jeg ha glemt helt. Tror jeg bare fokuserte litt for mye på hvor uspillelig naval battles var på grunn av ødelagt AI som gjorde det helt meningsløst. Skip nektet å ramme, folk nektet å boarde. Bare tull.

Lenke til kommentar

 

Hmm, kanskje du har rett. Jeg må jeg ha glemt helt. Tror jeg bare fokuserte litt for mye på hvor uspillelig naval battles var på grunn av ødelagt AI som gjorde det helt meningsløst. Skip nektet å ramme, folk nektet å boarde. Bare tull.

 

Jeg har ikke opplevd noe problemer med noen av de tingene du nevner. Ramming og landing fungerer helt fint uten noe bugs og jeg har spilt det siden dag 1.

 

All nerd ragen mot dette spillet er bare tull.

Lenke til kommentar

 

Jeg har ikke opplevd noe problemer med noen av de tingene du nevner. Ramming og landing fungerer helt fint uten noe bugs og jeg har spilt det siden dag 1.

 

All nerd ragen mot dette spillet er bare tull.

Err, nei? AI'en har fortsatt store problem. La oss si du har hoplites og skirmishers/slingers. Du putter hoplites HELT opptil skirmishes. Kavaleriet stormer fram for å angripe slingers, rett før de treffer snur de 180 fordi de merker at de er for nærme hoplites....

Lenke til kommentar

 

 

Jeg har ikke opplevd noe problemer med noen av de tingene du nevner. Ramming og landing fungerer helt fint uten noe bugs og jeg har spilt det siden dag 1.

 

All nerd ragen mot dette spillet er bare tull.

 

Vel, jeg har ikke noen videoer selv, men Angry Joe har noen fine eksempler:

 

 

All fanboy-praise'n mot spillet er bare tull.

Endret av Hr. Jenssen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

 

 

 

Vel, jeg har ikke noen videoer selv, men Angry Joe har noen fine eksempler:

 

 

All fanboy-praise'n mot spillet er bare tull.

 

 

Etter å ha brukt 80 timer på dette spiller har jeg kommet over fanboy defence perioden og legger meg flat og ber om unnskyldning. Angry Joe er 100% rett spesielt i hans siste Rome 2 in depth videoen.

 

Beklager for mine tidligere utspill.

Endret av Gunman1986
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er ikke noe å beklage for, du sa jo selv at du ikke hadde kommet borti noen problemer personlig på det tidspunktet. Men ja, etter lengre spilling - spesielt om man faktisk prøver ut alle aspekter ved spillet - så merker man etter hvert at selv i dag etter mange patcher, lider Rome 2 fortsatt av store problemer.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...