Gå til innhold

Hater, virkelig hater samfunnet i dag!


Skismøring

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjekt med kreditt så lenge man ikke misbruker den og kjører seg selv inn i luksusfellen. Det blir litt dumt å skylde på samfunnet om man ikke klarer å holde orden på egen økonomi.

 

Det gamle visdomsordet om å ikke bruke penger man ikke har på forbruk gjelder fortsatt, som det gjorde på 50 tallet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Forklar gjerne også hva som er så ille med kjapp kreditt, mens du først er i gang.

 

Har en et tomt liv er det lett å fylle det med shopping, og kreditt blir jo kastet etter deg.

Er vel ille kun for de uten kontroll....

 

Å opparbeide seg kredittkortgjeld kan skje den beste, og da særlig de som bruker det som en erstatning for noe de savner.

Lenke til kommentar

Se vidoen jeg postet før du kritiserer meg for å ikke gjøre nok.

 

Hva i helvette er galt med deg a ?

VI lever i ett samfunn, og man må tilpasse seg samfunnet. Du som enkeltperson er ubetydelig. Dine meninger som enkeltperson er totalt verdiløse.

 

Lokk igjen kjeften din, og funger i det samfunnet vi har, for samfunnet kommer ikke til å endres for din skyld.

Lenke til kommentar

 

Har en et tomt liv er det lett å fylle det med shopping, og kreditt blir jo kastet etter deg.

Kreditt blir ikke kastet etter deg. Har prøvd i lang tid å få kreditt kort som lærling, men det er ikke bare bare. For 1 år siden klarte jeg endelig å få hos banknorwegian :)

Bruker det kun til reise og utland. Er for dumt å si at det er samfunnet sin feil.

Om du får alle kredittkortene du vil ha, har du sånn høvelig med inntekt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har man levd noen år så er det lettere å forstå hva jeg mener...

 

Hvor mange år... har levd i 35 år og sett videoen over. Forstår godt at noen kan ha det vanskelig men som sagt tidligere i tråden, å skylde på samfunnet og alle andre er IKKE veien å gå for å få forståelse og sympati... det er det jeg ikke forstår!!

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...