Trond Olav Løkken Skrevet 3. september 2013 Skrevet 3. september 2013 episode i sørlandsk jungel.. Bildet er fjernet.
eriknor Skrevet 3. september 2013 Skrevet 3. september 2013 Dette var sannelig litt av et blinkskudd.
smort1 Skrevet 3. september 2013 Skrevet 3. september 2013 Et lite scoop du har gjort her! Har aldri sett noe sånt før! Detaljrik og flott dokumentasjon i begge bilder!
Trond Olav Løkken Skrevet 3. september 2013 Forfatter Skrevet 3. september 2013 Dette var sannelig litt av et blinkskudd. Takk skal dere ha! Svært rotete omgivelser, med alt mulig som stakk ut og forstyrret motivet. Begge bilder litt beskåret for å roe ned periferìen.
Hans Olav Beck Skrevet 3. september 2013 Skrevet 3. september 2013 Aldeles helt nydelig bilde. Ikke ofte en er så heldig å få se dette. Det er nok en stålormen som har blitt middag her ja. Det rotet som du nevner synes jeg hører hjemme på naturbilder bare det ikke blir for skjemmende.
bonde2001 Skrevet 4. september 2013 Skrevet 4. september 2013 Ekkelt og flott. Gratulerer med blinkskuddet.
HelloKjersti Skrevet 4. september 2013 Skrevet 4. september 2013 DAGENS BILDE®: Jøss! Her skulle man nesten tro at du hadde vært en tur i jungelen, ja. For et fascinerende skue! Rent teknisk er hodet til hoggormen ikke helt skarpt i bilde 1, men dette er likevel bildet jeg foretrekker, da det gir bedre oversikt over hva som egentlig skjer. Syns også det er imponerende at du holdt deg rolig nok til å fotografere scenen. Jeg er virkelig ikke spesielt redd slanger, men å snuble over dem i friluft på denne måten har en tendens til å utløse flyktinstinktet PS: Nå har jeg lært det og, hoggormer sikler...
CardinalGuzman Skrevet 4. september 2013 Skrevet 4. september 2013 Nydelig bilde. Trodde først det var fra en jungel!
Torhild Jansen Skrevet 4. september 2013 Skrevet 4. september 2013 Dette var helt supert - skarpt, og flott fortellende bilder
Gjest Slettet-Gm7CIm2k Skrevet 4. september 2013 Skrevet 4. september 2013 Dramatisk og flott bilde av en slettsnok som spiser en stålorm!(Slettsnoken er lett kjennelig på rund pupill og flekkønster, ikke siksakk.)
Tarald Reinholt Aas Skrevet 4. september 2013 Skrevet 4. september 2013 Knallbra. Ser ved forveksling ut som Ouroboros, slangen som spiser seg selv.
MotoG Skrevet 4. september 2013 Skrevet 4. september 2013 Henger meg på de andre, spesiell opplevelse, godt observert og knipset. Mvh Melvin
Trond Olav Løkken Skrevet 4. september 2013 Forfatter Skrevet 4. september 2013 Dramatisk og flott bilde av en slettsnok som spiser en stålorm! (Slettsnoken er lett kjennelig på rund pupill og flekkønster, ikke siksakk.) Takk for oppklaringen, Stian! Og for respons på bildet, fra deg og de øvrige her.
Leif Olsson Skrevet 6. september 2013 Skrevet 6. september 2013 Gratulerer med Dagens bilde og et flott Blinkskudd Trond Olav God helg !!!!!! Med hilsen Leif
Anbefalte innlegg