Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Dårlig mage vær dag ?


haxtorita

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er ny her på forumet og vett ikke hvor jeg skulle legge denne tråden.
Men som overskriften sier har jeg dårlig mage vær dag.

Mine dager starter med Diare, ofte vund mage.
Jeg får ofte sår i anus når jeg har diare....
Dette begynner og bli en veldig plage.
Jeg spiser normale ting, ofte litt usunnere enn sunn.

Jeg er fullt klar over at det kan være overvektens tegn, og har tenkt og legge om kostholdet og begynne og trene, Det er en tortur og ha så mye vundt i magen.


Til info til dere som kan prøve og gi meg et svar så er jeg overvektg.

Håper noen kloke mennesker kan gi meg et betryggende svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal prøve ut noen medisiner mot magekattar. Visst ikke det hjelper så må jeg svelge slange for å se om jeg har magesår :( Vet fra før av at jeg har en lukkemuskel som ikke fungerer helt som den skal så kan være betennelse der.

 

Fiks deg en legetime du :) Er helt jævlig å gå rundt kvalm og ha vondt i magen hele tia.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EZE0dRsY

Hei. Dette kommer an på alder. Er du under 40 kan det være tegn på irritabel tarm, alergi, chroms, psykisk lidelse, magekatarr, dårlig kosthold æ.

 

Over 40 kan det være tarmkreft, magesår, samt. det som er navnet over.

 

Lidelsene som er navnet over kan ramme i alle aldersgrupper, men de alvorligste gjelder fleste tilfeller over 40.

 

Du burde absolutt oppsøke lege.

Lenke til kommentar

Hei. Dette kommer an på alder. Er du under 40 kan det være tegn på irritabel tarm, alergi, chroms, psykisk lidelse, magekatarr, dårlig kosthold æ.

 

Over 40 kan det være tarmkreft, magesår, samt. det som er navnet over.

 

Lidelsene som er navnet over kan ramme i alle aldersgrupper, men de alvorligste gjelder fleste tilfeller over 40.

 

Du burde absolutt oppsøke lege.

Jeg er 20år, og overvektig.

Skal prøve ut noen medisiner mot magekattar. Visst ikke det hjelper så må jeg svelge slange for å se om jeg har magesår :( Vet fra før av at jeg har en lukkemuskel som ikke fungerer helt som den skal så kan være betennelse der.

 

Fiks deg en legetime du :) Er helt jævlig å gå rundt kvalm og ha vondt i magen hele tia.

Jepp får gjøre det :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...