Gå til innhold

Faen ta Komplett, skal aldri mer bestille derfra.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Latterlig å klage over komplett når det er deg selv som har gjort feilen! som det er nevnt så kan du avbestille på Konto på komplett sine sider og da så sant ikke varen er pakket så går det greit!

Skrevet

Rotekopp. Kan vel ikke skylde på komplett fordi du roter det til. Håper de lager et stort gebyr slik at staten inndrar pc'n din. Enkelte burde holde seg til papir og blyant.

 

Såfremst de ikke var tatt til plukking så kunne du endret det selv, og var det det så kan du da ikke klage på at komplett er raske.

 

Off TOpic så er de lynraske for tida. Bestilte skjermkort kl 14 forrige tirsdag og torsdag kl 17 var kortet i min pc.

Skrevet

Det er riktig som det blir påkekt at det er smartere å kansellere ordren ved å bruke konto-funkskjonen til Komplett.

 

Men Kompletts rutiner er ikke helt gode - de er lynraske med å gi en ordre "plukkliste"status, hvor den ikke lenger kan kanselleres. F.eks. min bestilling lørdag ettermiddag - plukkliste status etter 3 kvarter eller noe slikt, men pakken ble først pakket søndag kl 17. Så jeg kan være enig med trådstarteren i at dette er dårlig fra Komplett sin side.

 

NB: Denne tråden skulle vært under Webshoperfaringer, ikke skjermkort, skjermer!

Skrevet

Feilpostet - hører hjemme under "webshoperfaringer". Samtidig var det mye spam her - fy skamme dere! :yes:

 

Stenges / flyttes.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...