Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Avstandsforhold. Skal jeg fortsette?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en case her jeg ikke får løst ordentlig, og det går utover dagsformen min.

 

Jeg har de siste 2 årene hatt en veldig god romanse med ei 25 årig jente som bor nesten 100 mil unna. Vi har hatt en veldig bra tone hele veien (bortsett fra et par krangler), god komunikasjon og det har vært veldig bra mellom oss når vi har møtt hverandre. Hele tiden har vi snakket flere ganger daglig, og vi har begge forholdt oss til hverandre, selv om vi ikke har satt noe navn på det, før juli i år.

 

Juli denne sommeren ble vi enige om at vi skulle sette navn på forholdet, og offisielt si vi var comitted.

 

Og deretter, denne lørdagen ble jeg kontaktet av en venn jeg har i byen hun bor i, og han sa dama mi hadde vært på flere gutter siden nyttår, og at hun ikke var noe å stole på.. Hun hadde visst løyet til flere av kameratene hennes, og hatt flere forhold på si.

 

Jeg konfronterte hun om det som hadde blitt sagt, og det eneste hun brydde seg om var '-Hvem som hadde sagt dette?'

Da jeg spurte henne igjen, gav hun først èn forklaring, så èn litt annen forklaring også sa hun til slutt at hun har hele tiden holdt på med en annen gutt, og det har vært en tredjemann involvert i tillegg til meg. Og at hver gang meg og hun har kranglet, har hun blitt deprimert, og brukt natta hos en annen gutt.

Dette forklarer vel hvorfor hun altid var utilgjengelig natten så mange kvelder jeg prøvde å få kontakt.

 

Jeg ba henne hele tiden si ting til meg, uansett hvor hard sannheten er, for jeg vil hele tiden vite hva jeg forholder meg til, men det skjedde ikke.

 

Etter denne praten ba jeg henne om å la meg være i fred, og sa hade på en grei måte. I etterkant har hun ringt meg ca 20 ganger daglig, og sendt like mange meldinger, så det er tydelig at hun bryr seg.

Hun forsvarer det hele med at; Jeg ville ikke fortelle om de guttene til deg, for da ville jeg ha mistet deg, og det vi hadde. Jeg syns ikke det er godt nok.

 

 

Har jeg noe jeg skulle sagt siden vi ikke var offisielt sammen da dette skjedde, og bare hadde et veldig close forhold, uten navn på?

 

Ville du gitt henne en sjangse, og prøvd å få tilbake tilliten?

 

Kan jeg stole på at hun gir meg sannheten neste gang, uansett hva som har skjedd?

 

Kan man være sikker på at alt er blitt fortalt til meg, eller bare de tingene hun har blitt gjennomskuet for?

 

Er det bare meg som syns det er jævlig fucked up å søke nærhet og omsorg hos en annen fyr når vi kranglet?

 

Og hun har en flybilett til meg neste helg. Skal jeg kansellere besøket? Og holde meg langt unna?

 

Hva skal jeg gjøre videre??

 

 

Takk for at du tok deg tid til dette. Jeg beklager rotet :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-207017

Har et par spørsmål. :)

 

Hva føler du for henne? Forelskelse?

 

Hvor mye har dere vært med hverandre?

 

At hun søker andre gutter når dere har kranglet, synes jeg virker veldig merkelig. Dette kommer såklart ann på hvor nære dere var hver gang dette hendte. Men om dere har vært veldig nære, så burde hun ikke føle et savn etter andre gutter når hun har kranglet med deg.. Det blir helt feil når fokuset hennes heller burde vært på det mellom dere.

 

Skjønner at situasjonen er vanskelig, men håper du får løst det. Følg hjertet med fornuft - selvom dette er langt langt lettere sagt enn gjort. (Jente med lignende erfaringer her)

Lenke til kommentar

Har et par spørsmål. :)

 

Hva føler du for henne? Forelskelse?

 

Hvor mye har dere vært med hverandre?

 

At hun søker andre gutter når dere har kranglet, synes jeg virker veldig merkelig. Dette kommer såklart ann på hvor nære dere var hver gang dette hendte. Men om dere har vært veldig nære, så burde hun ikke føle et savn etter andre gutter når hun har kranglet med deg.. Det blir helt feil når fokuset hennes heller burde vært på det mellom dere.

 

Skjønner at situasjonen er vanskelig, men håper du får løst det. Følg hjertet med fornuft - selvom dette er langt langt lettere sagt enn gjort. (Jente med lignende erfaringer her)

 

Jeg føler mye for henne, og det har jeg vist ganske tydelig hele veien. Vi har vel vært med hverandre normalt 1 gang i måneden, og annenhver måned på det mest sjeldne.

Det vanskeligste blir vel å avlyse turen hennes til meg neste helg, fordi jeg vet det hadde vært noen awesome, bra dager.

Men den beste avgjørelsen er å stay out.

 

Takk for input, Putetrekket og resten. Er mye mer sikker på avgjørelsen min nå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...