Gå til innhold

Xishan w370s, bra til BF og Skyrim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har bestilt en pc fra multicom, dem heter xishan w370s

lurer på om den kan dra spill som BF3/4 og skyrim?

setter pris på svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husk at det fremdeles er en bærbar så den grafiske ytelsen er ikke på par med stasjonære maskiner og derfor må man justere noe ned på innstillinger og oppløsning på de tyngste spillene.

Multicom har en "bærbar" modell med deler til stasjonær maskin, men den er tung og saftig dyr.

Skrevet

Moderatormelding

Endret tittelen, prøv å finn på noe mer beskrivende enn kun produkt-type neste gang ;)
Da får du gjerne bedre svar også, da kun "laptop" ikke viser hva det dreier seg om i det hele tatt

Skrevet

ok, skal være flinkere med tittelen neste gang ;)

men er det gøy å spille når du må gå ned på medium/low?

Skrevet

ok, skal være flinkere med tittelen neste gang ;)

men er det gøy å spille når du må gå ned på medium/low?

den er kraftigere enn en gjennomsnittlig stasjonær pc, og du kan spille det meste på midium/high. Det er bare på de aller meste krevende spillene at du må skru ned grafikken

Skrevet

er veldig intresert i om noen kan si om den drar skyrim? :)

skal på lan på fredag og får den samme dag så jeg rekker ikke sjekke, før jeg drar men lurer på om jeg burde kjøpe det eller ikke? :)

Skrevet

Du må ikke ned i low. Du får ikke bedre spillytelse i denne prisklassen men de aller tyngste spillene flyter nok bedre i medium med det meste av eye candy enablet enn i high. Det er bare slikt man må leve med i en bærbar spillmaskin såfremt man ikke klasker 25000kr i disken og kjøper modellen jeg nevnte over som er bygd på stasjonære komponenter.

Ja den drar Skyrim så det griner. Null problem.

Skrevet

er veldig intresert i om noen kan si om den drar skyrim? :)

skal på lan på fredag og får den samme dag så jeg rekker ikke sjekke, før jeg drar men lurer på om jeg burde kjøpe det eller ikke? :)

starter innstaleringen om 2 min :p kan sikkert svare i løpet av kvelden :p

Skrevet (endret)

tusen takk for svar! :)

er veldig intressert i hvordan det gikk med skyrim! :)

Endret av _pcs_
Skrevet

det var bra :) er ikke så god på pc ting men hvis du sier de er nokså like så stoler jeg på deg ;) ultra og high er jo veldig bra spesielt til prisen på pcen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...