Gå til innhold

Hurtigtest; Acer V5-573G, Haswell CPU, Nvidia GT750M, FullHD IPS Skjerm


OC-Freak

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Niks. kan quote mailen jeg fikk fra komplett.

 

(Case #3529328) Acer V5 573G spesifikasjoner.
Hei. Denne modellen har 1366 x 768 oppløsning. Med vennlig hilsen, Ole Henrik Salg & Kundeservice

 

Hei!
Vil bare ha det bekreftet at denne acer maskinene bare har HD skjerm: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=794204
prisjakt.no er den oppgitt å ha FullHD skjerm: http://www.prisjakt.no/product.php?e=2173751
Regner med det er prisjakt som har feil info, men håper jo på det motsatte.
Mvh

 

 

 

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar

Oi, ser nå at de selger samme pc som i denne tråden til 5400 kr i Tyskland blant annet :-P (sikle)

 

Søkte etter V5-573G+IPS og fikk treff i tyske nettbutikker på modellen "V5-573G-54208G50akk", fra ca €700 eller ca kr 5700. På Prisjakt.no er denne ikke ført opp med FHD IPS. Heller ikke hos Proshop,no, som er eneste leverandør.

 

Og angående Komplett.no sin modell til kr 7495, som er spesifisert med FHD IPS; den har nå fått rød merknad

 

OBS! Leveres med HD skjerm oppløsning (1366 x 768)

 

Ikke lett å bli klok på :)

Lenke til kommentar

Søkte etter V5-573G+IPS og fikk treff i tyske nettbutikker på modellen "V5-573G-54208G50akk", fra ca €700 eller ca kr 5700. På Prisjakt.no er denne ikke ført opp med FHD IPS. Heller ikke hos Proshop,no, som er eneste leverandør.

 

Og angående Komplett.no sin modell til kr 7495, som er spesifisert med FHD IPS; den har nå fått rød merknad

 

OBS! Leveres med HD skjerm oppløsning (1366 x 768)[/size][/background

 

 

 

Ikke lett å bli klok på :)[/quote

 

Så det... Dx... Avbestiller ordren nå xd

Lenke til kommentar

Da fikk jeg tilbake maskinen fra Acer.

 

"thermal module replaced, stresstest ok".

 

Det positive: Den nye kjøleren støyer mye mindre.

 

Det negative: Fremdeles litt elektronisk "motorlyd" når vifta på høyre side går.

 

Synd at en så liten detalj ødelegger mye for helhetsinntrykket av maskinen.

 

Kan du poste en lydfil av "motorlyden"?

Lenke til kommentar

 

Da tok jeg opp støyen fra min nye vifte. Det høres nok værre ut enn det er da jeg hadde telefonen ca 3 cm fra ventilasjonsåpningen. Du kan f.eks høre hvor høy klikkelyden fra musa er i starten av opptaket som sammenligning (klikket for å starte prime95). Vifta starter rundt 20 sekunder uti, og guffer opp til nesten full hastighet rundt 40 sekunder. Da er luftstrømmen nesten mer støyende enn motorlyden.

 

Har hatt mange maskiner som støyer mer, men jeg hadde foretrukket at støyen kun var av typen "luft som flyttes" i stedet for elektronisk motorlyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...