Gå til innhold

Hjelp til å finne dette slash bilde på nett


Anbefalte innlegg

Hei!

 

jeg fant ikke noen bra plass å poste dette så prøver her=)

 

Jeg så dette bilde på en pub i Oslo for lenge siden og tok bilde av det med telefonen min. Jeg har sett litt rundt på nette, men finner ikke bilde.

Jeg skulle gjerne ha funne et med høy oppløsning så jeg kan lage til et stoort bilde av det på lærret så jeg kan ha på veggen, akkurat som det de hadde på puben.

 

post-226824-0-89548100-1377453671_thumb.jpg

 

 

Setter pris på all hjelp !!!] ;)

 

Om noen vet om en bedre plass og poste dette så bare fyr løs=)

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

jeg fant ikke noen bra plass å poste dette så prøver her=)

 

Jeg så dette bilde på en pub i Oslo for lenge siden og tok bilde av det med telefonen min. Jeg har sett litt rundt på nette, men finner ikke bilde.

Jeg skulle gjerne ha funne et med høy oppløsning så jeg kan lage til et stoort bilde av det på lærret så jeg kan ha på veggen, akkurat som det de hadde på puben.

 

attachicon.gifiphone 020.JPG

 

 

Setter pris på all hjelp !!!] ;)

 

Om noen vet om en bedre plass og poste dette så bare fyr løs=)

 

 

last opp bildet og søk på http://images.google.com/

Det er nok din beste mulighet for å finne bildet.

Lenke til kommentar

Bildet er ganske sikkert et poster som pub eieren har kjøpt en gang. Lite trolig han har laget det selv.

Her kan du f.eks. kjøpe 245 Slash postere som er opptil 152cm høye (eller mer hvis du bestiller spesial størrelse).

 

Det finnes mange slike butikker.

Bildet er muligens mange år gammelt og ikke i print mer, men hvis du finner litt nærmere når det ble tatt som f.eks. om det er et offisielt promo poster for Guns&Roses eller Velvet Revolver så er det letter å finne.

 

Du kan også sende bilde du har tatt til forskjellige butikker å høre om de kan skaffe det som poster.

Bildet vil i alle tilfeller ikke finnes på nettet i stor nok størrelse til å printe stort, og du trenger en farge utgave for å få gitaren i farger mens Slash er i S/H.

 

Tydeligvis flere som har brukt den S/H - Farger teknikken.

 

post-157018-0-67340600-1377520053_thumb.jpg

 

post-157018-0-75530400-1377520054_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Bildet er ganske sikkert et poster som pub eieren har kjøpt en gang. Lite trolig han har laget det selv.

Her kan du f.eks. kjøpe 245 Slash postere som er opptil 152cm høye (eller mer hvis du bestiller spesial størrelse).

 

Det finnes mange slike butikker.

Bildet er muligens mange år gammelt og ikke i print mer, men hvis du finner litt nærmere når det ble tatt som f.eks. om det er et offisielt promo poster for Guns&Roses eller Velvet Revolver så er det letter å finne.

 

Du kan også sende bilde du har tatt til forskjellige butikker å høre om de kan skaffe det som poster.

Bildet vil i alle tilfeller ikke finnes på nettet i stor nok størrelse til å printe stort, og du trenger en farge utgave for å få gitaren i farger mens Slash er i S/H.

 

Tydeligvis flere som har brukt den S/H - Farger teknikken.

 

attachicon.gif$(KGrHqV,!pMFENLj7BZyBROB(3j9p!~~60_12.JPG

 

attachicon.gif$T2eC16dHJHQE9nzEzslCBRMFtd6dww~~60_12.JPG

Det var ikke en poster, var et bilde på et lerret

Lenke til kommentar

Det var ikke en poster, var et bilde på et lerret

Hvis du hadde sjekket lenken jeg gav deg så hadde du sett at du kan kjøpe poster som er trykket på lerret.

 

Hvorfor ringer du ikke pub'n hvor bildet henger og spør om eieren husker hvor han kjøpte det så er problemet løst?

Endret av arthon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...