petterbaa Skrevet 28. september 2003 Skrevet 28. september 2003 hei mitt gamle hovedkort begynner å bli ganske dårlig nå og trenger å bli byttetet ut. det nye hovedkortet skal helst ha intergrert lydkort på helst 5.1, og støtte for de nye 64 bits prossesorene og helst ikke kost mere enn en tusenlapp , finns det noe slikt? er det egentlig vits å ha støtte for de nye 64 bits prossesorene? eller burde jeg vente et par måneder? skal i hvertfall ha nytt før desember for da skal jeg på lan!!! og foresten glemte å si at jeg har amd prossesor og vil fortsette med amd, så ikke noen intel kort.
stian-hg Skrevet 28. september 2003 Skrevet 28. september 2003 Vel, du kan nok bare drømme om å bruke din gamle prosessor på et av de nye hovedkortene som støtter Athlon 64 på grunn av at socket'en er forskjellig. Hvilken prosessor har du nå forresten? Har du en T-bred A/B eller Barton prosessor så er Abit NF7-S V2.0 et meget bra alternativ.
petterbaa Skrevet 28. september 2003 Forfatter Skrevet 28. september 2003 jeg har en baraton. så jeg må skifte både hovedkort å prossesor når jeg går over til de nye 64bits prosseorne da! skal sjekke Abit NF7-S V2.0 da. takk for tipset
Ar`Kritz Skrevet 28. september 2003 Skrevet 28. september 2003 Hvilket HK har du nå? Du trenger kanskje ny RAM i tillegg?
petterbaa Skrevet 29. september 2003 Forfatter Skrevet 29. september 2003 jeg har dette hovedkortet nå: MSI KT3 ULTRA2 Hovedkort for Socket A VIAKT333, ATA/133, lyd, ATX, USB2.0 (5)
Stor Oddnoga Skrevet 29. september 2003 Skrevet 29. september 2003 jeg har en baraton. så jeg må skifte både hovedkort å prossesor når jeg går over til de nye 64bits prosseorne da! skal sjekke Abit NF7-S V2.0 da. takk for tipset Baraton? Er ikke det et instrument?
sparks Skrevet 29. september 2003 Skrevet 29. september 2003 jeg har en baraton. så jeg må skifte både hovedkort å prossesor når jeg går over til de nye 64bits prosseorne da! skal sjekke Abit NF7-S V2.0 da. takk for tipset Baraton? Er ikke det et instrument? Jeg tror det er ulovlig ifølge forumets regler å snakke stygt eller klage over andres skrivefeil..
Serqevx Skrevet 29. september 2003 Skrevet 29. september 2003 Har selv Abit NF7-S, og dette fungerer utrolig bra! Billig og greit kort kjører kortet med 200 i fsb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå