Gå til innhold

Forskjellig dag i kalender app og outlook.com


Anbefalte innlegg

Oppdaget plutslig at kalendern min på outlook.com ligger en dag før kalender appen i metro. Alt er lagt inn fra appen så det er den som er riktig. Så etter s planner (kalender appen på galaxy) synker med outlook ligger alle avtalene mine på telefonen en dag før de skal. Prøvd å sjekke tidssone instillinger både på data, outlook og telefon og ser riktig ut på alle sammen. Noen andre som har hatt lignende problem eller skjønner hva som foregår? Prøvd å google osv. men står helt fast :(

 

Mvh, Torgrim.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tipper en av de starter uka med søndag og ikke mandag ;)

 

Lol- den 22.08 er vel 22.08 uansett når uka begynner? :D Men jo første dag er mandag på alle kalendrene..

 

Har siden sist funnet ut at alt jeg legger inn nå vises riktig alle tre steder, men alt som ble lagt inn før fortsatt er riktig på pc, men en dag for tidlig på oulook.com (og dermed også telefon).

 

Så hvis det går an å slette kalenderen på outlook.com og så få den lastet inn igjen fra windows 8 calendar kan det hende alt er som det skal. Noen som vet om dette lar seg gjøre på noen måte?

Lenke til kommentar

Du har vel ikke feil tidssone ett sted? Tidssonen kan være opp til +12 timer eller -13 timer "feil".

 

Du dette var det første jeg tenkte. Har kontrollert at det er lik tidssone på alle, men outlook kontoen ble opprettet mens jeg var i Mexico og var ikke så lenge siden jeg forandret den til norsk tidssone. Har byttet sone frem og tilbake i tilfelle den 'hang' igjen alikavel. Det var etter det at nye oppføringer vises riktig alle steder, men veldig rart de oppføringene som ble lagt inn før ikke endret seg samtidig. Er ganske så sikker på at alle innstillinger er som de skal og at det har blitt krøll ett eller annet sted på veien.

 

Men, jeg har jo alt riktig i win8 calendar og det er jo underlig at jeg ikke kan finne en måte og få webappen til synce seg ettter den. Det må jo ligge lagret lokalt ett sted siden den viser riktig og de andre feil??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...