Gå til innhold

Vesker til menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

God kveld i stuen; da vesker for menn er sett overalt i dette langstrakte land, ser jeg mitt snitt til å anskaffe meg en jeg også. Noen som har noen som har gått til innkjøp av en og sier seg fornøyd, evt. noen som har tips man kan rette seg etter? Tenker stort sett til å frakte bøker (få), samt PC.

Regner med prisspørsmålet kommer sigende etterhvert, men tenker å ikke bruker over 2K i hvertfall, og helst mindre.

Men kjør på med alternativer, takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Fy faen, så utrolig lite morsom den "vi skal ikke bare bytte kjønn med en gang, da?"-greia er. Ha deg ut av MoV, og helst litt fort.

Endret av JorgenH
  • Liker 9
Skrevet

Vi barberer oss under armene, går med veske og bruker rosa klær. Skal ikke bare skifte kjønn med en gang da?

Latterlig.

En gang var shock rosa den heteste fargen for gutter. "Alle" brukte "hot pink".

Lekker veske, med Filson går du aldri feil.

Skrevet

Har hatt Filson vesken i beige før, men solgte den videre. Synes egentlig at den er finere i blå, men synd at blåfargen er mer mellomblå enn mørkeblå... :hmm:

Skrevet

Vi barberer oss under armene, går med veske og bruker rosa klær. Skal ikke bare skifte kjønn med en gang da?

word

må ikke glemme brunkrem for å fremheve nyansene i trynet på en mann

Skrevet (endret)
Skrevet (endret)

Gå for en Filson i "Otter Green" da vel, om du ikke ønsker en veske med "feminint" utseende. Syns forøvrig også at grønn er den peneste versjonen. Beige på en god andre.

Endret av Vertical^
Skrevet

Tradisjonelt er jo vesker ganske mandig. Det er bare i de senere år at kvinner har begynt å bruke slikt, og dokumentmapper og messenger bags har da hele veien vært forholdsvis maskulint.

Skrevet

Jeg har forøvrig en litt eldre variant av denne her. Er veldig fornøyd, den har holdt seg godt i drøye tre år nå, med stort sett daglig bruk. Burde dog vurdere å bytte skulderreim, da en kanin gnagde litt på den. :p

Skrevet

Noen som har erfaring med å bruke en duffelbag som skolebag? Jeg drar ofte med meg en god del ting og større messengerbags av kvalitet koster flesk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...