xaner4 Skrevet 19. august 2013 Skrevet 19. august 2013 Hei!! Eg var tenkt til og lage meg en youtube kannal der eg skal game litt forskjellig spill og lurte på om noen har tips til meg om navn?? Ps. Vil helst ikke ha x og z i navne eller at det slutter på HD eller gamer o.s.v.
Dore123m Skrevet 19. august 2013 Skrevet 19. august 2013 TrickshotLowspotpingpotnanobotinthemiddelofastreet. Aner ikke, det er jo helt opp til deg, du kan jo finne to objekter, sette sammen navnene og se om de passer? 1
Slimda Skrevet 19. august 2013 Skrevet 19. august 2013 (endret) Youtube-kanal for gaming? Jaha, lykke til. Hva skal du vise? Er det du som skal spille spill? Skal du snakke? Skal du anmelde spill? eller bare spille de? Hva er formålet med kanalen? Er det tusenvis av andre kopier av det du har tenkt? Er det noen som gidder å se på enda en kopi av "jeg suger i å spille"? Ganske enkelt, Hva skal kanalen handle om, og hvorfor skal vi se på dine videoer? Eksempel. Cynical Brit / TotalBiscuit. En ærlig sjel som har en tendens til å være kynisk og negativ. Også britisk. Derav, cynical brit. De som følger med på kanalen hans, vet at han hater n00bs, han hater dårlige AAA-spill, og han er nådeløs når det kommer til dårlig design. Men han er også ærlig, og er ikke redd med å si meningen sin, uansett hvor mye hat det skaper. Men han tar hovedsaklig reviews av nye spill, av og til har han spillturneringer med andre youtubefolk. Så, hva vil du? Merk, du sier at du skal spille spill. Men, that's it? Håper du hadde planer om mer, for det finnes det noen tusner av. Endret 19. august 2013 av Slimda 2
Woltox Skrevet 20. august 2013 Skrevet 20. august 2013 Jaja glad ikke alle tenker det samme som deg slimda.. Du har jo en som gjør det bra, hvorfor skal du det? Men over til spørsmålet; Det beste er hvis DU kommer på brukernavnet selv, da det er du som skal bruke det Uansett lykke til =)
Slimda Skrevet 20. august 2013 Skrevet 20. august 2013 Du har jo en som gjør det bra, hvorfor skal du det?Det var ikke det jeg skrev. Spørsmålet var heller, "Hvorfor skal jeg se din kanal?". De fleste populære youtube-kanaler er fokusert på en gimmick.
VitroVine Skrevet 21. august 2013 Skrevet 21. august 2013 Er større muligheter for publikum hvis du Streamer på Twitch istede for å uploade på youtube. OT: bare ta det navnet du vaneligvis bruker i spill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå