Gå til innhold

Asus' nettverkskort støtter ikke Haswell ? lar deg bytte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er mange hensyn som skal tas for at hardware skal ha støtte for absolutt alt.

 

True dat, og dessuten så må jo noen hardware-produsenter på full tilgang/informasjon om hva enn annet andre hardware-produsenter måtte finne på å lage for å kunne holde ting kompatibelt med hverandre.

Omtrent som den artikkelen om PSUer som ikke kan brukes med Haswell osv.

 

Uhell, mangelfull informering eller annet, slike ting er nødt til å skje fra tid til annen.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har noen klart å bytte kortet? Jeg kontaktet Komplett, og de sa at jeg skulle kontakte Asus, men jeg finner ikke noe om denne bytteavtalen på asus sin nettside..

 

Dette er det egentlig Komplett som skal ordne for deg - det var ihvertfall det inntrykket jeg fikk da jeg var i kontakt med Dustinhome om saken, nettopp at det var selger som skulle stå for byttet:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1540668&p=20988301

 

Edit:

Jeg googlet nå selv etter nevnte pressemelding, uten å finne den... Til en representant hos Hardware.no: kan dere vennligst poste en link til pressemeldingen i artikkelen?

 

Når jeg søker på deler av meldingen, så finner jeg flere hardwaresider som lister samme sitat, men uten å linke til noen kilde.

 

Men uansett, så sier selve pressemeldningen at:

"customers who wish to swap their units can do so by contacting their dealer"

...så Komplett har ikke så mye dem skulle ha sagt i saken.

Endret av PaladinNO
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

En liten update i saken: Dustinhome har latt meg bytte til PCE-AC68 helt uten problemer (ordnet seg i slutten av oktober).

Dem sendte meg en returlapp, jeg returnerte PCE-AC66 til dem, og dem sendte meg ett AC68.

 

Dem sendte meg tilogmed AC68-kortet allerede før jeg hadde mottatt returlappen (med slik support så holder jeg meg til Dustinhome). :)

Endret av PaladinNO
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...