Gå til innhold

760 sli problem.


Akando

Anbefalte innlegg

Heisann! Lite problem her.

 

Skal det lyse et grønt lys over strømpluggen på begge kort? Nå lyser det bare over det ene kortet.

 

Jeg ser økelse i ytelse, men ikke så bra som det skal være og det dropper mye. Har prøvd kortet i begge pcie porter og med 2 forskjellige strømkabler!

 

 

I Crysis 3 kommer det en grønn bar på hele venstre siden av skjermen og det står "SLi" der. Det får jeg heller ikke bort.

 

 

Er kortet defekt tro? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilke 760 kort er det snakk om? Er ikke sikker, men tror de fleste 760 kortene skal ha to strømkabler hver, enten 2 x 6 pin eller 1 x 6 pin og 1 x 8 pin.

 

Den grønne linjen med SLI kan du fjerne på følgende måte:

In the SLI tab in the Nvidia control panel at the top of the window, click on "3D Settings" and uncheck "Show SLI Indicators".

Lenke til kommentar

Heisann! Lite problem her.

 

Skal det lyse et grønt lys over strømpluggen på begge kort? Nå lyser det bare over det ene kortet.

Det kommer an på kortet det, noen har sikkert LEDs over PCIe-power

Jeg ser økelse i ytelse, men ikke så bra som det skal være og det dropper mye. Har prøvd kortet i begge pcie porter og med 2 forskjellige strømkabler!

Sånn er det med SLI, du får ikke alltid doblet ytelse og minimum framerate går veldig ofte i feil retning.

I Crysis 3 kommer det en grønn bar på hele venstre siden av skjermen og det står "SLi" der. Det får jeg heller ikke bort.

Tror du må fikse dette med Nvidia Inspector, men prøv Chavalitos tips først.

Er kortet defekt tro? :)

Tvilsomt, problemene du har høres ut som urealistiske forventninger og noe driverkluss.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...