Gå til innhold

final fantasy 7 film !.


Anbefalte innlegg

Final Fantasy: Advent Children er en film med handling 2 år etter hendelsen i Final Fantasy VII.

Bilder folk har sett inneholder Cloud og Sephiroth.

 

Det er en rett-på-DVD animasjons film, samme type som den forrige Final Fantasy filmen. Japansk utgivelse er en gang i 2004.

 

 

Hvor har du detta fra?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg for en.. har alderi dævva hos noen av de siste 3 kjempene. Det er nok noe av det svake punktet med FF7, alle utenatt 3 kjemper eller no er litt for enkle.

 

Supernova vart no møkk ja, er berre å værra klar med megaelixir, så er alt mekka med en gang.

 

Hvordan tar dere egentlig ruby weapon? Eneste jeg har funni som kan skade han er Matra Magic. Prøvde omnislah, og da sa det "miss miss miss miss miss 57 miss miss, osv.

 

Har lest at han tåler 2,8 millioner eller no da...

 

Kjenner en som prøvde Nights of the round pickle ett par ganger... ble bare masse miss da og.

Lenke til kommentar
Jeg for en.. har alderi dævva hos noen av de siste 3 kjempene. Det er nok noe av det svake punktet med FF7, alle utenatt 3 kjemper eller no er litt for enkle.

 

Supernova vart no møkk ja, er berre å værra klar med megaelixir, så er alt mekka med en gang.

 

Hvordan tar dere egentlig ruby weapon? Eneste jeg har funni som kan skade han er Matra Magic. Prøvde omnislah, og da sa det "miss miss miss miss miss 57 miss miss, osv.

 

Har lest at han tåler 2,8 millioner eller no da...

 

Kjenner en som prøvde Nights of the round pickle ett par ganger... ble bare masse miss da og.

 

start kampen med 2 folk døde, ta hades og knights of the round på ruby, da kommer drittene bort, lev opp kompisser, ta hades og knights of the round med en, og la de andre mime det...

Lenke til kommentar
sephiroth er en pushover i forhold til ruby og elmerald weapon.

å begge tåler en million.

 

 

Har lest at Emerald har 3,000,000 hp da, og ruby har 2,800,000.

 

 

 

start kampen med 2 folk døde, ta hades og knights of the round på ruby, da kommer drittene bort, lev opp kompisser, ta hades og knights of the round med en, og la de andre mime det...

 

 

Vel.. takk for tips. Tviler på at jeg gidder å prøva da, da må jeg begynne på nytt for 17 gang.

Lenke til kommentar

Det kan du si.. så filmen i går kveld. Det ble voldsomt mye fokusert på dem, jeg har ikke sett akkurat de scenene i FF7. Den med Sepiroth i flammene var velkjent, men ikke i den kvaliteten (eller husker jeg feil?).

 

Jeg går ut ifra at det er tilbakeblikk vi snakker om her, noe som ville vært ganske logisk med tanke på de stakkars mennskene som aldri har spilt FF7.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Hvorfor er Cloud og Sephiroth der når square sa at cloud og compani ikke skulle værra der??

Hmm,blir nesten litt forvirra no.

Hvor har square sagt at orginal-besetningen ikke skal være med? Jaja..

 

Storyen skal vist være at en type sykdom (fra verdensrommet) dreper alt av mennesker i clouds verden. Mulig han ikke blir påvirket pga. jehova cellene sine, men jeg er ikke sikker her. Dette fåregår som postet tidligere 2år senere..

 

Dette er postet på www.fffuison.com: Final Fantasy VII: Advent Children will be on DVD, as a movie. SquareEnix will release it some time in Summer, 2004. The CG movie will have a length of approximately one hour.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...